掃呢頁CODE去手機

2015年8月14日 星期五

扮阿囝嚎哭 騙徒聲帶曝光





其他影片:>>






想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

「100萬攞咗出嚟未呀?你自己個仔把聲都聽唔出?!」昨日WhatsApp群組流傳一段長逾5分鐘的錄音。錄音中,一名洋名叫Eva的媽媽,懷疑收到恐嚇勒索電話,電話中一名男子不斷斥喝女事主,言語中亦夾雜粗口,聲言已經拐帶其兒子,苛索100萬元。女事主要求聽孩子的聲音,與此同時,在另一邊悄悄吩咐友人致電其女兒,確定是否安全。

未幾電話再度響起,一名小孩哭得淒涼。女事主忙問:「你係邊個?係咩名?」男童哭說:「媽咪,佢哋唔俾我講呀,佢哋打我呀…我叫俊俊呀!」由於女事主育有的是女兒,更加不是叫「阿俊」,心神稍為定下來,回罵道:「你係邊個?我報警㗎!」電話隨即斷線「嘟、嘟…」

不過女事主也不敢掉以輕心,設法聯絡女兒,只是她正參加活動,可能一時間未有接上電話,嚇得她「手都震埋!」事後獲丈夫來電安慰,心情才安定下來。

鍾意就快D Share啦!