掃呢頁CODE去手機

2015年8月14日 星期五

謝賢怒摑曾江 謝婷婷:未見過老竇咁樣,非常唔似佢 曾江,謝賢,謝婷婷,婷婷,





其他影片:>>






謝賢噚日喺《4個小生去旅行》記者會上怒摑死敵曾江,搞到曾江助聽器甩咗,仲殃及池魚,打到胡楓眼鏡飛脫,事件全城哄動﹗

謝賢事後「大方」表示歡迎曾江向佢追究,而謝賢女兒謝婷婷今日同Eric Kwok喺九龍灣宣傳新戲《有客到》,婷婷被追問此事,佢話有睇過老竇打曾江條片,但未有時間了解。

有人質疑「4個小生」今次係為節目宣傳,問婷婷覺唔覺得?婷婷表示:「我又唔覺得爸爸會咁樣,不過我唔知。」問到會否建議老竇,向曾江道歉say sorry?婷婷就話:「要了解成件事先,未見過老竇對住記者朋友面前咁樣,非常唔似佢。」

婷婷表示佢前晚先返:「返到嚟拍廣告,當時有30幾人喺度睇(條片),大家都叫我冷靜啲,大家睇完都望住我,當時擔心佢哋對打,亦擔心爸爸有冇事。爸爸啱啱79歲生日,佢都成年啦﹗佢唔係一個慣打交嘅人,我都有打畀佢,唔知佢講緊電話定熄咗機。」

問到爹哋平時係咪好衝動?婷婷護父:「佢平時唔係咁嘅。」咁有冇見過爹哋咁暴躁?佢話未見過:「過往都好少,我哋做錯都係媽咪(狄波拉)教訓,通常如果要佢(謝賢)出聲,我哋自己都要反省。」

咁爹哋有冇體罰?佢話:「好少,都係媽咪教,打我就未試過,因為爸爸隻手好厚,今日會打畀再阿爸了解。(想八下?)唔係八,佢係一個大人,一定有佢原因。」

在旁Eric kwok插嘴:「四哥好瀟灑同睇得開,好講理由,做得一樣嘢都係有佢理由。」

婷婷再講:「媽咪都有同我呻過,當時佢同爹哋講,(謝)霆鋒喺樓下同人打交,爹哋就答:『幾叻喎,我都未打過交﹗』證明爹哋好少同人打交。」

Eric又話:「係東邪先可以令佢出手。我覺得佢(四哥)係宇宙最型,Rock Star。」婷婷則說:「個個睇完新聞,都覺得佢(四哥)型。」另外,講到姪仔Quintus發燒入院,婷婷話唔知,但會Message阿哥了解。

對於謝賢打曾江,謝婷婷未見過老竇咁樣,又話非常唔似佢。(資料圖片) 謝賢怒摑曾江,全城哄動。(資料圖片) (攝影:陳志嵐)
謝婷婷坦言好少見過爹哋謝賢咁暴躁。 謝婷婷同郭偉亮宣傳新戲《有客到》
鍾意就快D Share啦!