掃呢頁CODE去手機

2015年8月14日 星期五

獲封「最佳收音師」 Joe Junior親解揸咪唔放原因 Joe Junior,



獲封「最佳收音師」 Joe Junior親解揸咪唔放原因



其他影片:>>






獲封「最佳收音師」Joe Junior親解揸咪唔放原因

四哥打曾江事件引來全城關注,尤其「一刀不剪」版流出後坊間議論紛紛,有人指四哥忍不住爆發,亦有質疑是宣傳伎倆谷收視。當中有兩個最大破綻位是Joe Junior全程拎咪似擔心錄不到音,其二是83歲的胡楓身手太敏捷,能一手擋開四哥突然其來的一巴掌,似是早前預演。Joe昨日在電話中否認是宣傳,他說:「你哋錯喇,我都希望係宣傳,拍嘢時候好開心,記者會上台時我哋仲跳舞同唱生日歌畀四哥聽,估唔到一轉就好似天氣咁變冷。」



■修哥和Joe Junior在打交事件中表現各異,被花生友指是「破綻位」。

Joe:炸彈都繼續拎

好多人質疑Joe為何堅持拎住幾支咪?他直言是因為太驚,並說:「之後我睇番片,我驚到揸乜都唔知,如果當時係拎住炸彈我都繼續拎住。我當時係諗,點解會咁?唔好有事呀!如果四哥再行埋去,我就會乜都掟晒落地,攬住佢。」可覺得曾江詐病?Joe說:「玩越野車時,架車跌咗落水泥氹,佢隻腳整親,可能係用力過度啦。」修哥對被指好身手則哈哈笑說:「你知唔知道我雖然八十幾歲,我身手好敏捷。」修哥直言未敢致電兩位當時人,問四哥有沒有需要向曾江道歉?修哥說:「大家咁多年老友,頂兩句使乜道歉呀。」

鍾意就快D Share啦!