網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月22日 星期六

栢芝母乳當香水搽頸 平伏囝囝情緒 栢芝,張栢芝,





其他影片:>>






栢芝呢期返港定居,憑「網民」喺「最愛Lucas Tse」爆相爆片keep住高人氣,加上最近佢喺長沙錄影內地節目《天天向上》節目出街,有問必答,話依家冇拖拍又話兩個仔唔太識聽中文,所以冇睇《12道鋒味》。唔知兩個仔有冇捧場睇媽媽嘅《天天向上》呢?

母兼父職嘅栢芝,雖然不時傳來負面新聞,但佢真係一個好媽媽。為咗俾Lucas同Quintus最好,當年產後亦堅持餵母乳。原來佢喺餵母乳同連繫母子情方面,亦有獨特心得。

栢芝喺最新一集《天天向上》,除咗爆大仔Lucas真係的覺得自己很帥,而Quintus就成日講「媽媽你很漂亮,我愛你」之外,又同大家分享點樣可以令BB親親媽咪,同埋平伏佢哋嘅情緒,秘訣就係將母乳當香水,搽喺領口。栢芝解釋:「有媽媽的味道,孩子就會親近你,不哭了。」咁當然依家已經唔需要啦。

雖然暫時單身,但栢芝都話好想再生個女,而且仲好認真咁同兩個仔傾過,囝囝一致贊成,但有一個條件,就係「只要不搶玩具就好」。

相關新聞:

【爆兩子秘密】Quintus喪講我愛你

栢芝笑Lucas覺得自己帥

http://bit.ly/1gZOLnC

Lucas真係高咗好多 好可愛的Quintus
肉緊栢芝 《天天向上》集集有料爆
鍾意就快D Share啦!