網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月22日 星期六

盛品儒家傳藍寶石打造婚戒 盛品儒,



盛品儒用家傳之寶藍寶石打造婚戒,更與蔡一鳳齊齊為籌備十月婚禮四處奔波。

next 1/1 pre

蔡一鳳與盛品儒去到自己開設的Marvella珠寶店揀珠寶。

next 1/1 pre

店內有唔少高級珠寶首飾。

next 1/1 pre

Michelle早前專程訂造嘅鑽石袖口鈕。

next 1/1 pre

Michelle即刻為老公戴上。

next 1/1 pre

天使翼婚戒草圖。

next 1/1 pre

之後佢哋仲去揀婚紗。

next 1/1 pre

盛品儒幫手揀婚紗。

next 1/1 pre

Michelle都有幫手揀煲呔。

next 1/1 pre

Michelle仲表示要做件同色晚裝襯番老公。

next 1/1 pre

揀完珠寶、婚紗之後就去揀禮餅。

next 1/1 pre

前亞視高層盛品儒(James)與蔡一鳳(Michelle)去年註冊,將於今年十月補擺喜酒。兩人為籌備婚禮四處奔波,半年前已開始策劃的婚禮,現已準備得差不多;由訂造婚紗、擺酒到首飾,花費逾千萬,當中的藍寶石婚戒更是盛家家傳之寶,並由James重新設計。Michelle興奮地說:「對戒指係盛家嘅無價寶,一代傳一代,係一對藍寶石,本來老爺用咗嚟做袖口鈕,依家傳到畀James,佢自己設計,將佢轉咗戒指。」

蔡母5卡鑽戒回餽女婿

James接着說:「對藍寶石喺爺爺嗰代已經有,喺盛家已有一段時間,感覺好有靈性,會保佑我哋,所以我設計嘅款式,好似天使保護住咁樣,依家攞咗去訂造,要8月底先完工。」Michelle收盛家之寶,問她又有何表示?Michelle說:「我係福建人,依傳統福建人嫁女要畀好多嫁妝,但我呢代都冇乜所謂,唔會跟足晒習俗,媽咪話要做一隻5卡鑽戒畀女婿。」

酒席貴精不貴多

婚禮最令他們頭痛的是酒席賓客名單,由於兩大家族都是有頭有面,親朋好友眾多。由於James多數親友在上海,Michelle的則多數在澳門,為免親友專程飛來香港只為飲一餐,所以決定只擺30圍,James說:「唔想擺太多,因為太多菜式就未必好食,寧願貴精不貴多,就算擺一百幾十圍,人太多亦招呼唔到,唔想做到太草率。」

送James品牌鑽石袖口鈕

James與Michelle對婚禮一絲不苟,凡事親力親為,兩人一日走幾場,揀婚紗、晚裝,睇禮餅,再去睇首飾。Michelle在婚紗店揀婚紗與晚裝,每一件都問James,而James亦落足眼力不停畀意見。Michelle期間亦不忘為老公揀煲呔,看到一隻搶眼粉紅色煲呔,即時幫老公戴上,還笑言要做番套同色嘅晚裝襯老公。

之後二人到Michelle開設的Marvella珠寶店,原來Michelle專程訂造了一對鑽石袖口鈕送給老公。

鍾意就快D Share啦!