網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月28日 星期五

智孝Gary殺入內地晒恩愛 觀眾勁High 智孝,宋智孝,



智孝同Gary真係好襯呀!

next 1/1 pre

晒V賣萌。

next 1/1 pre

純情手拉手,重點係智孝個情深眼神。

next 1/1 pre

呢個心心手勢係咪熟口熟面呢?

next 1/1 pre

Gary個樣有冇咁冧呀?

next 1/1 pre

大會重播番智孝錫Gary嘅畫面,而兩位主角就睇得好投入。

next 1/1 pre

韓星宋智孝及Gary因為韓國綜藝節目《Running Man》,成為亞洲聞名的「周一情侶」。呢日呢對「情侶」part住上搵真銀,喺長沙錄影內地綜藝節目《天天向上》,呢次更加係呢對「情侶」首次同台錄影內地騷。

而關係似霧迷離嘅呢兩個人,喺節目度繼續「晒恩愛」,除咗玩純情手拉手,仲合力比出愛心手勢同埋齊齊晒V賣萌,個氣場粉紅色到哩,現場觀眾見到,都忍唔住大嗌「在一起」。不過有時候,呢對「情侶」嘅感覺又好似好兄弟咁搭晒膊頭,到底佢哋係朋友定係情侶,真係佢哋肚裏面條蟲都未必知。

而智孝錄影前接受訪問時,表示最想合作嘅中港男演員係梁朝偉,不過同Gary鬼咁冤氣嘅佢,被問到如果梁朝偉約佢飲咖啡佢去唔去時,佢就話要帶埋Gary一齊去,相信Gary知道,一定露出佢嘅招牌冧樣。另外,智孝品嘗咗長沙美食「口味蝦」之後,就一試難忘,仲話以後可能專誠坐飛機去長沙食呢個餸添。

鍾意就快D Share啦!