掃呢頁CODE去手機

2015年9月10日 星期四

范冰冰李晨廁所失蹤 [壹週刊 - 1331] 冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,M1,



同你吟一吟

范冰冰李晨廁所失蹤

今年五月認拍拖開始,范冰冰同男友李晨就好似孖條咁,連去台灣「雷射淨膚」七粒鐘都一齊,關係親密,連月來不斷傳出范爺有咗,十月大婚,睇樓辦嫁妝,花款多多。

上星期三(二日),范冰冰冇留喺北京等睇閱兵,但就帶咗成隊兵嚟香港,喺中環 ifc巡鋪。經過之前七小時深層「淨膚」,是日冰冰只係戴超戴帽冇冚 mask,其間俾李晨拖住攬膊,嘟嘴笑晒。

兩個主子明明好輕鬆,偏偏身邊公公扮晒盡責,莫講話《壹》仔,連行過路人舉手機影相,都擺出一副猙獰樣阻止,最終一行人仲走咗入廁所,搭貨𨋢閃。

唓!仲以為佢哋想試吓喺 ifc廁所 gathering添!

以為一齊入廁所 gathering,點知原來借尿遁,搭貨𨋢閃。

做個盡責的助手:幫事頭婆揀鞋款,仲有潑婦上身阻影相。

俾人笑嚟香港辦嫁妝嘅范冰冰,有李晨呵住,開心玩頭髮。

撰文:八珍

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!