掃呢頁CODE去手機

2015年9月10日 星期四

謝安琪黃翠如女神自拍 張繼聰變攝石人 翠如,張繼聰,繼聰,女神,謝安琪,黃翠如,



兩大女神自拍喎,誰與爭鋒!

next 1/1 pre

張繼聰成個路人咁款。

next 1/1 pre

女神自拍,仲有女神光架!

next 1/1 pre

藝人黃翠如同張繼聰喺無綫處境劇《愛.回家》飾演情侶檔,呢日「假情侶」遇着「真夫妻」,出trip工作嘅翠如就獲張生同張太謝安琪(Kay)專誠到機場送機,正當兩位女神自拍嘅期間,更發現「攝石人」張繼聰就於兩人身後,事後翠如亦於網上晒出合照,並寫道:「女神送機:) 後面入鏡的……………… 大師?咁啱嘅?」兩位女神自拍仲有女神光襯托,張生要行埋一邊都好正常嘅。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!