網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月15日 星期二

范冰冰失手露毛 李治廷包到實做Gym 李治廷,李冰冰,冰冰,范冰冰,



兩個人嘅對比突然變到好大。

next 1/1 pre

本身着到好有型出席活動,點知一除外套……

next 1/1 pre

唉,今次真係老貓燒鬚。

next 1/1 pre

相反李治廷由頭笠到落腳,仲可以Sell到力的表現。

next 1/1 pre

大陸花旦范冰冰上周到台灣出席活動,表現大方有問必答,更不避諱談論與男友李晨的婚事,問到有指與李晨將在10月登記結婚,范冰冰笑稱不敢搶黃曉明的風采,直接否認傳聞。以一身中性打扮上陣的她,在台上一舉一動都成都是媒體焦點,不過一向小心的她,卻在台上半脫外套時,意外露出腋下未經處理的毛髮!

至於去年孖冰冰拍《武則天》而上位的李治廷,近年積極喺內地搵人仔,成為內地當紅小鮮肉之一。工作接踵而來,令一向熱衷健身嘅佢都冇時間去健身房,為咗keep住副誘人Body,近日佢去外地工作搭車時,將扶手當吊環,一招引體上升谷盡手臂二頭肌,好Man呀!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!