網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月14日 星期三

忽然富貴】楊思琦秘交已婚富商1年 思琦,楊思琦,





其他影片:>>






娛樂圈慳妹有好多,不過當中嘅楊思琦,話慳錢但買樓又換車,說好的慳妹呢?

曾經因為要供囡囡讀名牌playgroup,連餸都要慳住買嘅楊思琦,最近大破慳囊,掃車、掃樓,皆因有條鬼祟同車,秘交一年嘅大大大水喉射住;而呢個新歡,被譽為「90年代股壇資深大炒家」嘅高健行(Peter),擁有娛樂公司框格音樂,同時手持超過3億物業,相當富貴。

雖然富貴,但高健行為人低調,公司就算主辦演唱會,都係以投資形式進行;加上佢甚少同明星合照,所以名氣同其他娛樂公司老闆比較,自然冇咁高。

由於高健行唔係行洗米華嘅左右逢源路線,所以知道佢同楊思琦戀情嘅,亦只有身邊相熟嘅朋友。

單親媽媽搵到真愛,完全冇問題;但對方有家室呢?咁就係問題喇!四十幾歲嘅高健行結咗婚,有一個仔,一個女;再暗交楊思琦,對方又要照顧囡囡。
鍾意就快D Share啦!