網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月14日 星期三

揹起頭家 學識欣賞自己 趙頌茹:絕對唔會返轉頭! [FACE - 438 - 專訪] 趙頌茹,MF,



真人騷

揹起頭家 學識欣賞自己 趙頌茹:絕對唔會返轉頭!

這不是我第一次見趙頌茹,當年周永恒藏毒,行家都見識過她如何表面說分手,內裡其實偷偷還跟他在觀塘同居。

這也不是我第一次訪問趙頌茹,三年多前周永恒被無綫炒魷自資出碟,阿 Yu的角色是一個不論貧窮、疾病都不離不棄的好太太,靜悄悄陪在他身邊聽他受訪。

這郤是我第一次看到趙頌茹終於是一個個體。雖然一年來一個人帶着兩個五歲和三歲大的女兒,三個人一條命,但是阿 Yu自己也說,離婚這一役,對 33歲的她來說是一次重生:「總算樣樣嘢係自己行先,知道自己想要乜嘢,而唔係只去配合別人。」

藏毒、打交、刑毀、撈唔掂幕前退居幕後又被炒,炒完仲要聲大夾惡數前僱主死唔斷氣,出道 14年,周永恒有幾咁好事多為大家有眼睇,係唔明點解趙頌茹睇唔出。

我問她,是愛?是懦弱?還是因為害怕改變?她不假思索地回答:「怕改變!我成日覺得自己唔夠好、唔值得佢對我好,我怕自己冇咗呢一個,下一個可能仲衰……」既然不是愛到不能,發展到偷食小三打老婆鬧離婚這一步,我是真覺得不是不幸,反而該為及早現形及早甩身熱烈地彈琴熱烈地唱囉。

不瞞你說,這個訪問我約了一年才約得到,直到這一天見到她,我慶幸自己花了一年時間總算等到這個嶄新的趙頌茹。話說訪問前兩天,周永恒又嚟料,在面書上鋪完又刪,說甚麼掛住老婆同女、甚麼想要返個屋企乜乜物物,然後這個嶄新的趙頌茹說:「絕對唔會返轉頭!」

原來我唔係想像中咁差

一年過去,係唔係唔想諗番起最壞嗰段日子?

呢個過程,我覺得我係重生。最壞嗰一年,我會相信一啲謊話:「你唔夠好、你唔值得人哋對你好!」我真係有一段好長嘅日子,覺得自己唔夠好、做得唔夠好,聽到好多謊話。到 14年,我覺得最大成長位,係當我一個人揹起頭家,發現自己做到嘅嘢比我想像中多好多,我學識欣賞自己。縱然未必做得好好,但一定唔係諗得咁差。

一個人揹起頭家,的確會發現自己原來都有小宇宙!

我最記得屋企個水喉壞咗……哈哈,當然唔係我整,但係係我一手一腳喺佢噴緊水嘅時候走去㩒住佢閂咗個總制……嗰下有個位係:唔係我係邊個呢?有啲位係理所當然去做……講慘,大把人慘過我,但係我真係好欣賞女性,更加尊重女性。

你唔係慘,其實呢種男人越早現形,會唔會對你嚟講反而係好彩呢?

我咁睇,過往嘅人生,我都係一個懦弱、唔出聲嘅自己,反而係呢件事,令我覺得自己有生命。就算係有壓力、就算係今日唔知聽日事,但我覺得自己係一個人囉……每朝早起身,我覺得係開心㗎。當然每日遇到嘅嘢有好有壞,但你可以選擇睇好嗰方面㗎。

幕前新作 關心妍〈人生銀行〉 網上圖片

少年 Sammi《無間道 2》 《蘋果日報》圖片

大住肚嫁 《忽然 1周》圖片

尤其係你點睇世事直接影響到兩個女?

冇錯,呢樣係我最關心嘅,就係我貫輸俾佢哋嗰套,點樣令佢哋三十歲嘅時候可以攞出嚟用……因為我以前都冇自信、覺得自己好差,喺工作上成日碰釘。𠵱家諗番起,如果嗰陣時個人唔係咁,做嘢個結果會唔會唔同呢?

04年拍《青出於藍》同 Roy撻着,十年嚟你都唔走,係懦弱?係太愛佢?定係唔想改變?

我係唔鍾意變嗰種人,我試過無數次諗下變都驚:我會遇到咩事㗎?會唔會仲衰過𠵱家?唔係怕下一個男人差,係我覺得自己太差唔值得俾人愛,連諗都唔敢諗。

發生咩事 兩個女有眼睇

點解你會覺得自己差?喺 Roy之前你有冇拍過拖?

冇㗎,佢係我第一個男朋友……哈哈……我嘅成長造成我咁啩,屋企得我同妹,普普通通爸爸做裝修、媽媽打工,喺新界長大,可能我嗰代父母唔同𠵱家,唔會多鼓勵多讚賞建立自信。連入呢行同做 model都係,得個高字,成日覺得父母生成,又唔係我自己叻,趙頌茹,你真係好渣囉。

頭先我問你個問題,你諗都唔諗就答係怕改變,個答案竟然唔係愛?

係呀我好清晰㗎……呢一年我要思考、有諗嘢、有問得自己好清楚,有幾愛呢?唔同過往難受起上嚟淨係識得喊:「我唔可以冇咗佢……」,從來冇問過自己一齊到底為咩呢?𠵱家我教個女都係,當你唔清楚咩係愛,就問下自己先,佢係唔係尊重你、會唔會聽你講、又係唔係可以帶俾你開心呢?

當年六強 圖片

引狐入室 網上圖片

同周永恒打過幾次交道,我諗我對佢嘅印象係,佢冇是非黑白,佢嘅成長冇人教佢咩係是非黑白。

我只能夠話,教小朋友身教好重要。我成日同兩個女講,媽咪係因為愛你,所以要教你,如果媽咪睇住你錯都唔出聲……嗰啲唔係愛……

幾咁矛盾,如果唔係呢個男人,你又唔會有呢兩個女?

我覺得係兩個小朋友嘅出現,令到我呢個人更完整。因為小朋友我先至會識承擔責任,因為小朋友我先至有推動力去自己揹起咁多嘢,因為小朋友出現,我先至知我媽媽幾愛我……以前啲人淨係做,唔會講,我生完小朋友,先至知道以前我稱之為煩嘅嘢,其實係母愛嚟㗎。所以我成日同啲女講「愛」,但係大女好搞笑,話我喺條街度咁講好醜怪喎……佢生日嗰朝我都同佢講:「多謝你喺我生命出現。」佢話肉麻到佢啲腳趾都乸埋喎……你明唔明?如果唔係佢,我嘅婚姻出現問題我可能會繼續逃避。就算離婚,都可能收埋自己好長一段日子,慢慢企返身,𠵱家唔係,我想佢哋睇到一個心靈健康嘅媽咪。

佢哋會唔會問,爸爸衰啲乜?

由當初一開始,到事情發生,佢哋一直知咩事。我會同佢哋講,爸爸媽媽分開住,但佢依然係你爸爸。

佢哋知咩事?係知佢打人,定係知第二個女人?

我諗佢哋有啲嘢有眼睇,所以知……但係其他女人,我唔知佢哋……我唔想影響佢哋對男女關係嘅觀念,我生兩個女,我都想佢哋將來婚姻美滿,呢樣嘢我好小心。

佢講乜都唔會再影響我

訂情之作 《忽然 1周》圖片

一個人養家,工作方面有咩安排?

我想拍多啲嘢,但最想,係做一啲關懷女性嘅工作。唔知自己做到啲咩,對女性我覺得有個責任,𠵱家身邊都有好多女性,我會去聽佢哋講嘢……我好記得自己最難過嘅日子,身邊有人願意陪我、願意聽我講嘢,喺我身上面感受到嘅,我都想俾其他人。

有冇諗過點做?開節目?寫專欄?定成立一個基金?一間宿舍?

太表面嘅嘢我唔會做,開宿舍真係有諗過,但係需要太大一嚿錢,要搵多啲志同道合嘅女性一齊做。

呢件事以後,你覺得自己可以做到嘅事多咗好多?

係㗎,仲有就係做自己品牌嘅衫。

你好注重教育、會講俾兩個女聽是非黑白,我想問周永恒呢?佢教唔教?

過往爸爸都係負責玩多,家庭嘅角色,我係做嚴嗰個。

揹起頭家 《蘋果日報》圖片

佢陪玩陪得盡唔盡責?做得好唔好?

過去嘅嘢我覺得無謂講,我寄望佢將來可以做好爸爸,我都唔想我兩個女成長有缺失。

錢嗰方面呢?你係完全靠自己養家?

係,完全靠自己,香港地,要陪養兩個小朋友,你話難唔難?但係我會慳自己,啲錢寧願使喺佢哋身上。

點慳自己呢?其實你咁多年都唔係章小蕙嗰種,飯可以唔食,但衫唔可以唔買?

不嬲都唔係,最重要係,我𠵱家欣賞自己嘅位唔係靠興緊嗰啲嘢,唔係擺上身至覺得自己好睇……因為我嘅價值觀扭轉咗,唔係靠堆上身嚟認同自己。

呢件事以後,你仲信唔信自己睇男人嘅眼光?

我真係冇諗過,成年都冇諗過第時拍拖定結婚,淨係覺得冇嘢重要得過小朋友……如果我第時嘅伴侶會影響小朋友、佢哋反應唔 ok,咁呢個伴侶我寧願唔要。我咁多年冇單身過,𠵱家反而好享受一個人,因為我唔係以前嘅我,我識得欣賞自己,亦都唔再需要配合其他人,好耐冇試過喇,正喎!

我覺得當你唔係以前嘅趙頌茹,你下一個伴侶亦都會 upgrade,唔會咁爛!

我諗我識揀,唔會再同價值觀唔同、話題傾唔到一齊嘅人一齊。

循例都要問下,周永恒之前喺面書鋪完又刪,話掛住老婆同女,想有番個家?

其實嗰番說話,我覺得個時間性唔係好 make sense,成年喎,先至講啲咁嘅嘢……

係唔係好冇新意?甚至覺得好笑?當一個人日日道歉當食生菜?

不如咁講,呢一刻我太清楚自己心意,就算對方講任何嘢,都唔會影響到我。

你嘅心意係咩?一定唔會返轉頭?

係,唔會返轉頭!佢講咩,我都係「哦」……過去呢一年我終於了解自己,鍾意啲乜、唔鍾意啲乜。我鍾意一個人去睇場戲,去睇本書,帶兩個女行下圖書館,我想兩個女有啲修為囉……

而唔係好似以前咁家嘈屋閉?擔驚受怕?

係喇!我鍾意呢一刻嘅自己,嗰啲令到我唔開心嘅嘢,我唔想再要。

醒晒喇!

特別記得有一次,藏毒案上完庭,和大班行家追到去天水圍周永恒老家,這個 20歲剛剛闖了禍的男孩子一點不慚愧、一點不後悔,倒是得意洋洋的和表弟一人一架單車和記者在屋邨玩捉迷藏,一個字,好威威。

聽了這段往事,有個人附和我:「係呀,佢真係唔知錯,真係覺得好威威。」

說到那誰隔幾日又搞下事認下錯發下癲,有個人又說:「我唔怕啲咩,淨係怕兩個女慢慢大慢慢知咩事,佢再咁落去會影響個女。」

係囉,唔為自己着想,都要為兩個女,施主,醒喇喂!

撰文:朱小博

攝影:范仲良

形象: Bryan@the Flaming

服裝: N12H場地提供: ZURRIOLA(The One)

鍾意就快D Share啦!