網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月14日 星期三

陣痛25粒鐘! 38歲許慧欣生「億級千金」





其他影片:>>






台灣歌手許慧欣喺2013年同家族從事塑料生意嘅Dennis喺峇里舉行婚禮,估計老公身家有成10億元台幣(即係約2億幾港幣)。

現年38歲嘅許慧欣今日喺facebook貼出囡囡嘅相,原來B女喺10月6日順產出世,當日仲係許慧欣同老公Dennis嘅結婚紀念日,所以兩公婆覺得好有意義!

許慧欣今日仲喺fb分享初為人母嘅喜悅,留言:「我現在相信一見鍾情了... 產前陣痛了超過25個小時, baby決定出生在我們的結婚紀念日10/6/2015晚上,讓那個日子更加幸福。醫生說她很健康,是很標準的7lb 2oz of可愛寶寶膚色也是個健康的紅紅的,頭髮也很長!我同學問我,妳的心現在活在體外是什麼感覺?就是很奇妙!」相中所見,囡囡眼仔睩睩,相當可愛!

許慧欣亦向台灣《蘋果》透露老公有陪産,婚後定居美國德州,為家庭推掉咗唔少內地大型節目,如今為夫家生咗「億級千金」。

(facebook圖片)(資料圖片) (facebook圖片) 好cute…好cute…(facebook圖片)
(資料圖片)
鍾意就快D Share啦!