網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月14日 星期三

34E鍾采羲漏奶 胸壓林莉嫻 林莉嫻,鍾采羲,林莉,

鍾采羲big爆身材,雙峰呼之欲出。

34E鍾采羲漏奶 胸壓林莉嫻

新片《鴨王2-雞同鴨戀》昨日在遊艇舉行開鏡儀式,34E鍾采羲一招漏奶令現場閃光不斷,力壓同樣身穿比堅尼的唐紫睿及新「晶女郎」林莉嫻;而文凱玲就預告將全裸上陣,360度拍床戲!

藝人文凱玲(Connie)、鍾采羲(Iris)、唐紫睿(Hazel)、林莉嫻(Leslie)、何浩文(Dominic)、何華超及喬寶寶等昨日出席新片《鴨王2-雞同鴨戀》開鏡儀式,一眾女星比堅尼上陣,34E的Iris更不慎漏奶,令雙峰更呼之欲出,馬上將Leslie及Hazel比下去,場面香艷!

Hazel大放笑彈

Iris透露一場既血腥暴力又性感的戲令她最感害怕,她說:「拍嗰時係全裸,要畀何華超打,好血腥暴力,但又性感嘅床上戲!」她坦言今次是入行以來最性感的演出。相反Hazel未有性感演出,角色搞笑,更笑指公司想捧她做諧星。

女主角Connie就預告將力戰三男、全裸演出及360度拍攝床戲,她說:「同Dominic、何華超及梁焯滿有床戲,係血腥,因為要畀何華超打,(性感尺度?)拍攝時要全裸,360度咁拍,重要部位就用手遮住。」被問會否有心理壓力?她直言緊張。

文凱玲
  • 文凱玲
林莉嫻
  • 林莉嫻
唐紫睿笑指公司想捧她做諧星。
  • 唐紫睿笑指公司想捧她做諧星。
麥家琪拍戲不需老公批准。
  • 麥家琪拍戲不需老公批准。

新「晶女郎」Leslie是首次演出有角色的電影,又有床戲故特別緊張,她否認獲王晶特別照顧,至於試鏡時是否全裸上陣?她說:「我冇試鏡,係簽晶哥嗰時着三點式面試。」

麥家琪演媽媽生

此外,麥家琪在片中飾演媽媽生,她電話受訪時透露:「其實好耐冇喺香港拍戲,今次唔需要性感演出,只需透過演技表現風騷一面。」她表示兒子都有欣賞她過往的作品,還讚她好靚,她笑說:「今次我都有同佢講去拍戲演媽咪角色,佢問我即係做乜,我答佢即係去照顧吓啲雞同鴨咁囉,唔知佢明唔明。(老公批准?)我哋大家都好自由嘅。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!