網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月10日 星期六

蔡一鳳嫁盛品儒收父親1,008萬 嫁妝逾50件金鑽首飾 盛品儒,蔡一鳳,

Michelle和James齊齊向蔡父蔡母敬酒,答謝養育之恩。

【太陽報專訊】前亞視高層盛品儒(James)前日與太太蔡一鳳(Michelle)在港補擺喜酒,蔡父除了送鑽石金器給男家,同時亦送逾50件鑽石金器作嫁妝,當中兩對合共20両的龍鳳鈪由Michelle設計,蔡父更開出一張1,008萬的本票送給女兒。

前晚宴會,蔡父將Michelle交給James時叮囑幾句,令Michelle眼濕濕。婚宴後,賓客意猶未盡,到酒店樓下再飲,Michelle說:「飲到三點幾,老公醉咗。(你咁飲得?)我要着高踭鞋,所以飲茶。」而太陽娛樂文化老闆周焯華雖然人冇到,但亦送上3萬元利是。問到名模陳嘉容前晚有沒有艷遇?她說:「好早走咗,約好周公,好多朋友結婚,唔急。」

蔡父送了多件首飾給Michelle作嫁妝,其中更有一張1,008萬的本票。
鍾意就快D Share啦!