網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月10日 星期六

吳若希爆大鑊當黃子恆姐姐 吳若希,



吳若希爆大鑊話當黃子恆(中)係姐姐!

next 1/1 pre

吳若希之後即時話自己講錯,係當對方哥哥!

next 1/1 pre

吳若希認媽咪同細佬炒大鑊!

next 1/1 pre

不過佢就話家庭和睦,第二日已經冇事!

next 1/1 pre

吳若希晒長腿,索呀!

next 1/1 pre

Phil唔怕同吳若希傳緋聞!

next 1/1 pre

林奕匡!

next 1/1 pre

吳若希(Jinny)與林奕匡(Phil)出席活動,Jinny對於近日被影到與無綫男星黃子恆撐枱腳,她表示:「又有緋聞啦,正常社交,食飯唔係男就係女架喇,同佢識咗好耐,如果交往都唔揀赤柱啦,咁公開,嗰日以為冇人影,點知真係有人影,不過我哋光明正大,佢都有解釋點解去赤柱。」

口快快講錯

提到對方坦言會避免單獨約會,Jinny也表示:「我都驚,但都會Keep住約朋友食飯。」對於有指當日Jinny相當主動,不時向男方放生電,她坦言:「我不嬲都係咁對人講嘢,對男對女都係咁。」她又表明會盡量避免單獨約會,問到與黃子恆可有發展時,Jinny口快快不慎「爆大鑊」說:「我當佢係姐姐。」當記者起哄問到對方是否「HeHe」時,得知失言的Jinny連忙補鑊,說:「呀!唔係,唔係,我當佢係哥哥,因為呢輪我同細佬講,我係姐姐,就講錯咗。」

認媽咪細佬炒大鑊

對於有傳11歲的弟弟與大病初愈的吳媽媽炒大鑊,Jinny直認其事,說:「係有少少矛盾,因為媽媽每日都重覆一個問題,每次我哋畀佢激到好嬲好嬲,但到第日佢又好似冇事發生咁。(好善忘?)一定會,但媽咪係冇得揀,我會用家姐身份以身作則教細佬,咩人係要用個心去對佢,咩人要小心認識,但我哋家庭好和睦,第日就冇事,相信細佬會明白,佢好生性。」

擔起照顧細佬責任

由於吳媽媽早前經歷炒單車一事,故Jinny現時要身兼母職,為即將升中學的弟弟四出撲學校,說:「佢就升中學,我好緊張,自己會排中學,去攞料,有冇人識人入名校容易啲,不妨可以搵我。但我好願意做呢件事,佢係我細佬,但似我個仔咁。」

這位廿四孝家姐透露早前寫了一封信給弟弟,細佬閱畢後主動向她訴心聲,說:「佢走過嚟同我講『家姐,我好感動』,佢仲拎咗本講兄弟情嘅書,話自己一路睇一路喊,我都好安慰有個好細佬。」

記者上身迫問Phil婚事

問到在旁的Phil可會擔心與「緋聞女王」Jinny傳緋聞?他笑言:「唔怕唔怕,我百無禁忌。但佢不嬲都電力十足。(畀佢電親?)我OK,但同佢出活動都要企直啲。」Phil又表示羨慕對方非常獨立,因自己是家中排行最小,習慣被家人照顧。其後Jinny記者上身,向Phil追問婚期,說:「你都係時候啦喎,聽講都八年(指Phil與女友拍拖八年),有冇諗結婚先?」經過一輪迫問後,嚇得Phil口窒窒稱:「到時候你咪知。」

鍾意就快D Share啦!