網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月18日 星期日

楊思琦:楊思琦否認搭上富商 靠自己換新車 思琦,楊思琦,



楊思琦話因為同已婚富商傳緋聞,搞到兩個人都避免談公事。

next 1/1 pre

楊思琦帶埋囡囡出席電影優先場。

next 1/1 pre

佢話傾熙內地真人騷,可能囡囡都會一齊拍。

next 1/1 pre

而換新車只係想小朋友可以喺車上面舒舒服服咁休息。

next 1/1 pre

佢又強調冇請司機,暫時係佢自己做住司機先。

next 1/1 pre

藝人楊思琦攜同囡囡出席兒童電影《最後一枝蠟筆》貴賓優先場,直言以往做過教育工作,希望多接有關小朋友的電影、宣傳及慈善活動,她透露正恰談參與內地真人騷:「自己做又有,有關媽咪同小朋友去做又有,但要睇小朋友返學時間。(內地酬金不俗?)內地節目都好多香港人睇,如果有啱嘅,或者其他條件上傾到,我都希望成功。」

提到有傳秘交已婚富商高健行,早前連掃兩個單位、換新車及請司機,思琦一概否認:「冇發生咁嘅事,之前架車揸咗好耐,去年成績好啲,所以獎勵自己,轉車係因為有小朋友,架車闊落啲、大啲可以喺上面休息。(請司機?)請到司機都唔做,唔好講喇,依家要搵人,暫時我做司機先。」至於連掃兩單位,她笑謂:「我都想,冇咁多,完全唔係因為識富商,我哋只係傾公事,對方有太太,所以係唔成立嘅。(見面尷尬?)因為咁,我哋都避免談(公事),將來有機會先再合作啦。」

鍾意就快D Share啦!