網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月30日 星期五

Juno變自閉青年:對光敏感唔聽電話 Juno,麥浚龍,



Juno話最近自己好似自閉青年,唔開燈又唔接電話,做咩搞成咁呀!

next 1/1 pre

Juno話依家連聽電話都覺得有壓力。

next 1/1 pre

Juno忙緊籌備電影工作。

next 1/1 pre

Juno話新片勁重份量,可以出幾本小說都得。

next 1/1 pre

歌手麥浚龍(Juno)出席品牌活動,為該品牌擔任形象顧問的Juno表示一直都有意與不同品牌合作推出產品,奈何一直未有時間,他說:「以前淨係做音樂都好啲,依家要做埋導演真係分身不暇。」講到Juno一直籌備新電影《風林火山》,他表示預計下年年頭會開拍,現在正準備前期工作,他認為前期工作最好有半年時間:「因為前期係會影響到你拍攝嘅進度,不過相信係冇可能,希望會有3個半月到4個月時間畀我。」

講到新戲的演員,Juno表示仍在處理細節,所以未能公開,他又自爆新戲的劇本是超重「份量」:「長到可能出幾本小說,之前都有出版社話想幫我喺套戲前出本書先,但我覺得戲行先好啲,依家個劇本仲cut緊。」Juno又話最近好似自閉青年,平時不愛接電話,又不愛開燈:「我都半自閉狀態,對光敏感,我覺得我係自閉青年,唔聽電話唔開燈。(精神有啲問題?)我唔知呀,但我覺得聽電話好大壓力。」另外,Juno直言2016-17年都已經計劃好有電影和演唱會工作,大計劃最快都要等到2018年才動工。

講到有傳樂隊溫拿下年完成演唱會後將會解散,Juno聞言即笑說:「咁你要問陳友。(你哋關係好。)佢嚟緊都會為我新電影做監製,但我冇聽過傳聞,如果我套戲唔over就唔使解散。(取決於你?)講笑啫,不過我諗佢哋咁多年關係冇分嘅,我覺得我應該早退休過佢哋。」講到外界在推測五虎中是誰想解散,Juno直言平日見到陳友都集中討論電影的話題。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!