掃呢頁CODE去手機

2015年11月28日 星期六

王祖藍自爆片酬唔止850萬 __,祖藍,王祖藍,

祖藍話自己個片酬唔止850萬喇!咁去到咩價喇?next1/1pre祖藍希望太太獨當一面。next1/1pre李亞男(左二)早前喺內地節目《天天向上》做「占士邦」丹尼爾格力(右三)同「邦女郎」賽多克斯翻譯。next1/1pre李晨同范冰冰每年吸近2.14億!next1/1pre黃曉明同老婆Angelababy吸金1.46億。next1/1pre鄧超同孫儷吸金近1.16億。next1/1pre章子怡同 ...


祖藍話自己個片酬唔止850萬喇!咁去到咩價喇?

next 1/1 pre

祖藍希望太太獨當一面。

next 1/1 pre

李亞男(左二)早前喺內地節目《天天向上》做「占士邦」丹尼爾格力(右三)同「邦女郎」賽多克斯翻譯。

next 1/1 pre

李晨同范冰冰每年吸近2.14億!

next 1/1 pre

黃曉明同老婆Angelababy吸金1.46億。

next 1/1 pre

鄧超同孫儷吸金近1.16億。

next 1/1 pre

章子怡同汪峰吸金9,200萬。

next 1/1 pre

張智霖同袁詠儀吸金5,170萬。

next 1/1 pre

《好報》披露圈中「六大CP(Couple)」,李晨和范冰冰以年吸近2.14億成「最強吸金CP」!「晨冰」早前更加盟真人騷《挑戰者聯盟》,有指冰冰每分鐘收近6萬人仔(約8萬港幣)。近日播出的預告片中,李晨「食神」上身,與隊友製作飯盒時有板有眼,節目未播出就受網民熱捧。

張智霖夫婦搵5,170萬

黃曉明與老婆Angelababy吸金力列次席,兩人密密做吸了1.46億!第三位是內地藝人鄧超與孫儷,他們吸金近1.16億。章子怡則孖住汪峰穩袋9,200萬,張智霖及袁詠儀亦每年袋5,170萬。

王祖藍與李亞男亦不輸蝕,有指祖藍片酬已達700萬人仔(約850萬港幣),身為邵氏兄弟電影揸Fit人的祖藍,親自做亞男經理人,早前更搭路讓操流利英語的老婆,在內地節目《天天向上》任「占士邦」丹尼爾格力及「邦女郎」賽多克斯的翻譯。

祖藍:「唔止呢個價」

祖藍受訪時提到自己的片酬已增加:「總之就唔止呢個價,幾錢就由佢啦。」談到亞男的工作,他謂:「我除咗係佢老公,仲係佢老闆,有責任安排好啲工作畀佢。除咗上次幫占士邦翻譯,都有接真人騷,內地反應幾好,希望佢獨當一面。」

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有陳瀅跟Fred夾擊自信爆棚的郭奕芯,郭奕芯𢱑爆頭努力搶答,快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!