掃呢頁CODE去手機

2015年11月27日 星期五

綾瀨遙新廣告猙獰面目 嚇親吉祥物 __,綾瀨遙,

綾瀨遙新廣告猙獰面目 嚇親吉祥物2015-11-27 10:00:00 綾瀨遙同吉祥物合拍新廣告,佢仲露出猙獰面目。日本女星綾瀨遙廣告長拍長有,佢代言嘅電器品牌,最近就推出防水手提式電視機,佢為呢個廣告拍咗好多個版本,仲同日本各個唔同地區嘅吉祥物共演,不過,佢喺廣告當中竟然有好猙獰嘅面目,古仔係講佢用啲茄汁等調味料好用力咁噴落個電視機度,再攞去洗。不過,喺鏡頭背後,綾瀨遙就變得好天真, ...


綾瀨遙新廣告猙獰面目 嚇親吉祥物

2015-11-27 10:00:00



綾瀨遙同吉祥物合拍新廣告,佢仲露出猙獰面目。

日本女星綾瀨遙廣告長拍長有,佢代言嘅電器品牌,最近就推出防水手提式電視機,佢為呢個廣告拍咗好多個版本,仲同日本各個唔同地區嘅吉祥物共演,不過,佢喺廣告當中竟然有好猙獰嘅面目,古仔係講佢用啲茄汁等調味料好用力咁噴落個電視機度,再攞去洗。

不過,喺鏡頭背後,綾瀨遙就變得好天真,佢見到啲吉祥物就要人幫佢影合照,而且佢仲不停咁摸啲吉祥物,搞到有隻熊人忍唔住喺佢後面嚇佢,好搞笑。



遙妹嘅猙獰面目,真係冇幾可見到。



佢呢個樣真係幾得人驚。



但當佢見到啲吉祥物後,突然變番少女。



睇佢幾興奮!



仲俾後面隻熊人襲擊㖭。

鍾意就快D Share啦!