掃呢頁CODE去手機

2015年11月27日 星期五

金剛捲台夜店槍擊案 蕊蕊願以身擋子彈 __,蕊蕊,金剛,陳蕊蕊,

金剛在台北酒店夜場捲入槍擊事件,蕊蕊願以身犯險用肉身為男友擋子彈。 next 1/1 pre 事發後,金剛已自拍隔空報平安。 next 1/1 pre 金剛原到台灣與香港朋友洽談開舖事宜。 next 1/1 pre 小儀知道消息後,即刻聯絡金剛。 next 1/1 pre ...


金剛在台北酒店夜場捲入槍擊事件,蕊蕊願以身犯險用肉身為男友擋子彈。

next 1/1 pre

事發後,金剛已自拍隔空報平安。

next 1/1 pre

金剛原到台灣與香港朋友洽談開舖事宜。

next 1/1 pre

小儀知道消息後,即刻聯絡金剛。

next 1/1 pre

小儀話當時金剛聲線清晰,仲強調同槍擊事件無關。

next 1/1 pre

蕊蕊指因公事未能到台灣探望。

next 1/1 pre

蕊蕊直言對男友金剛投信任一票。

next 1/1 pre

蕊蕊話依家當務之急係金剛嘅安全,結婚就遲吓先再打算。

next 1/1 pre

來自台灣的34歲藝人金剛,凌晨經歷驚險時刻,在台北酒店夜場捲入槍擊事件。身為金剛女友的蕊蕊事發時身在香港,坦言男友雖已隔空報平安,但始終非常擔心對方安危,更願以身犯險用肉身為男友擋子彈:「當時如果我喺度一定會好驚,都可能會不知所措,但情急之下都會想保護自己最重要嘅人!」

談到事發經過,她透露金剛原到當地與香港朋友洽談開舖事宜:「一出電梯,現場就好混亂,然後金剛被人推入廁所,直到警察到場,就叫佢返警局協助調查,嗰個人(槍擊手)佢完全唔識。」直言對男友投信任一票的蕊蕊,指因公事未能到台灣探望:「佢話自己冇事,仲安慰番我叫我唔使擔心。(叫金剛減少出入夜店?)佢嘅事我管唔到咁多呀!大家可以自己問佢。(更珍惜眼前人?)我一直都好珍惜眼前人,件事唔會有咩特別大嘅影響。(快啲結婚?)一件事還一件事,依家當務之急係金剛嘅安全先,結婚就遲吓先再打算。」

聲線清晰報平安

至於一向與金剛合作無間的藝人小儀,在完成電台節目工作後受訪時稱,自己收到朋友轉發的台灣新聞,再聽到電台提及事件才心知不妙。因為事件中有人連開五槍,情況嚴重,所以早上九時許就聯絡金剛,對方亦短時間內回覆,小儀謂:「佢聲線清晰,更強調自己同事件無關,當時佢正喺廁所,唔清楚情況,叫我唔使擔心,而佢都喺Facebook報咗平安!」

遊夜市多人集郵

談到事件中疑有人因碰撞最後搞到大打出手,曾與金剛到台灣拍攝無綫節目《街坊廚神舌戰新台韓》的小儀,認為金剛在台灣知名度高,行為相當檢點,更拍心口謂:「嗰次喺台南,佢帶我去夜市,好多人認出佢仲要求影相,我仲做咗佢助手幫佢擋住啲人!(酒量?)其實佢酒量好淺,之前我哋去台灣見佢成日車朋友,所以佢都唔飲酒,醉酒搞事一定唔關佢事!」

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有翠如BB大鬥牛雜妹同視后田,想睇翠如BB「堅離地」一面,快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!