掃呢頁CODE去手機

2015年11月21日 星期六

【獨家】猴擒猷啟灌酒媾長髮女 拖手錫晒 攬住上的士 :),猷啟,

$(document).ready(function() { ga('set', 'dimension9', 'appledailyhk'); }); var globalvar, g_ngs_loggingData; // ***** START videoplaza AD plugin configuration ***** var videoPlazaCo ...




其他影片:>>






賭王公子多戀事,四房細仔猷君同新加坡變臉孖妹組合Yumi愛得越來越高調,四太阿媽開晒口都阻唔嚟,原來三房孻仔猷啟亦有著落!

三房孻仔猷啟之前傳佢同家姐超蓮閨蜜、宇宙巨G.E.M.撻著,似乎純屬煙幕,仲出嚟話自己單身冇拖拍。估唔到猷啟平時斯斯文文、內裡open愛夜蒲,噚晚一身貼身圖案tee嘅戰鬥格,出動中環搵食媾女,節目豐富。

凌晨1點,猷啟先同成班友人去蘭桂坊夜場Zentral慶祝生日,最初喺場內都係飲吓悶酒、玩下手機;玩咗半個鐘,就同一男子落樓,接一個身穿黑色背心連身短裙嘅長髮女子上樓繼續玩。

猷啟可謂深藏不露,遺傳咗賭王風流基因,有女伴即上晒身,揸住大大支香檳同長髮女跳舞,猛要遲到嘅女伴飲酒,多次要對方隊晒杯香檳才滿意,然後猷啟亦好豪氣咁、「自動波」乾晒自己杯酒。

飲咗兩杯,猷啟開始進擊,埋身媾女,見佢不時手舞足動、high爆捉住女仔嘅手仔跳舞,又玩猜枚,雙方玩得癲,狀甚情侶feel,猷啟更借意攬對方纖腰、手臂,拖手、咬耳仔密密斟,之後更想咀對方。

不過長髮女可能未warm up,對猷啟嘅咀咀閃避,佢惟有退一步錫對方額頭,同平時乖乖仔簡直判若兩人,猴擒媾女急色相盡出。

二人喺舞池玩咗一輪,就坐埋梳化回吓氣,猷啟繼續同長髮女密斟纏綿,難得賭王公子睇得上,加上猷啟落力冧女,長髮女亦開始受落,主動捉住猷啟條腰,而猷啟出手輕摸對方長髮,期間再為佢密密為女方斟酒飲,似乎好急想個女仔飲醉咁。長髮女表現酒量麻麻,不時斷斷續續慢慢飲,而猷啟就望到實,希望對方乾晒為止。

猷啟同長髮女玩足3粒鐘,蒲到4點半,佢哋就同一男友人離開,行斜路落娛樂行附近截車,眾人都腳步浮浮,動作hyper,相信佢哋有啲醉意。男友人十分識做自行坐的士走先,而猷啟則同長髮女上另一部車,未知會唔會有下半場。

據悉,猷啟呢排未有拖拍,不過周時都會與唔同女友人約會,唔知長髮女有冇機會升呢做「固定女友」,就睇吓有冇進一步發展嘞!

賭王三房兒子何猷啟噚晚喺中環夜蒲。(採訪、攝影:楊浩賢、陳辰) 猷啟本來都係同一班男士一齊,飲吓悶酒。 玩咗半個鐘,猷啟就接女伴上嚟,猷啟一見女伴在場,即風騷「咬耳仔」。
猷啟又出招o氹女,真係盡得爸爸何鴻燊追女仔嘅遺傳。 之後就係咁捉住女方嘅手仔! 女伴亦主動餵猷啟飲酒。
女伴餵咗一陣,猷啟就將對方擁入懷中。 猷啟仲向女伴放電晒冧樣。 女伴就再次餵佢飲酒。
二人坐低嗰陣,女伴唔止「咬耳仔」,仲輕攬猷啟。 就算有一班朋友喺身邊,佢哋亦情深對望,好似眼中得對方咁!
終於見到女伴真身! 最終…猷啟攬住女伴上咗的士走人。
鍾意就快D Share啦!