掃呢頁CODE去手機

2015年11月21日 星期六

鄧紫棋:一山還有一山高?鄧紫棋慘遭大牌對待 :),鄧紫棋,

G.E.M.全程畀隻斑馬用Pat Pat對住。 next 1/1 pre G.E.M.今次遇到高手喇! next 1/1 pre G.E.M.微博 next 1/1 pre G.E.M.留喺芝加哥周圍遊玩。 next 1/1 pre G.E.M.心情似乎好靚咁啵! n ...


G.E.M.全程畀隻斑馬用Pat Pat對住。

next 1/1 pre

G.E.M.今次遇到高手喇!

next 1/1 pre

G.E.M.微博

next 1/1 pre

G.E.M.留喺芝加哥周圍遊玩。

next 1/1 pre

G.E.M.心情似乎好靚咁啵!

next 1/1 pre

歌手鄧紫棋(G.E.M.)成功打入內地市場後,最近仲衝出國際化身「國際漿」添!G.E.M.啱啱完成芝加哥嘅巡迴演唱會,心情靚爆嘅佢留喺當地遊玩,仲玩到唔想走!佢喺微博留言話:「芝加哥給我的驚喜:一個人散步散着散着散到了動物園!於是我開始一個人在路上邊走邊拍邊傻笑。好喜歡芝加哥!我一定會再回來!」當中仲有個搞笑嘅小插曲,原來有隻斑馬「有眼不識泰山」,唔肯晒正面,搞到G.E.M.好傷心咁話:「牠用屁股對着我,我有點傷心!」

鍾意就快D Share啦!