掃呢頁CODE去手機

2015年11月21日 星期六

陳煒瞓身衝事業 少見老公傷感情 :),陳煒,

VIDEO_MP4_A 陳煒自從過檔無綫,無論係拍劇,抑或出騷,一樣好搏命,不過一日就得廿四小時,大部份時間留俾事業,感情生活就……煒哥同萬綺雯同期簽無綫,雖然唔似得萬綺雯咁,套套劇擔正做女主角,但煒哥日踩夜踩,又聽話肯做,所以機會明顯比以往多。不過,有知情者爆料,亦因為咁,呢幾年,煒哥好少同佢個台灣老公顏志行一齊 ...






其他影片:>>






陳煒自從過檔無綫,無論係拍劇,抑或出騷,一樣好搏命,不過一日就得廿四小時,大部份時間留俾事業,感情生活就……

煒哥同萬綺雯同期簽無綫,雖然唔似得萬綺雯咁,套套劇擔正做女主角,但煒哥日踩夜踩,又聽話肯做,所以機會明顯比以往多。不過,有知情者爆料,亦因為咁,呢幾年,煒哥好少同佢個台灣老公顏志行一齊,加上老公係商人,時不時要返大陸傾生意,好難夾到時間見面,煒哥就算知有唔少大陸妹妹仔埋老公身,都冇乜嘢可以做到。

之前,有傳煒哥婚姻出現問題,嗰位知情者就話,雖然煒哥唔認,但兩公婆聚少離多,關係點都會有啲影響。但其實大家見煒哥咁俾心機做嘢,就知佢其實冇寄望過個老公
鍾意就快D Share啦!