掃呢頁CODE去手機

2015年11月21日 星期六

周永恒夜蒲掛住Chok甫無收穫 :),周永恒,

Roy落去老蘭蒲,全晚都係翹埋手企喺度唔郁,畀人嘅感覺好怪異。 next 1/1 pre 早前Roy喺facebook甫咗三張相同長髮女子面貼面嘅相,不過據知係MV女主角。 next 1/1 pre Roy翹埋手企咗喺度。 next 1/1 pre 15分鐘之後Roy都係咁嘅動作,同上一張相嘅分別就係佢 ...


Roy落去老蘭蒲,全晚都係翹埋手企喺度唔郁,畀人嘅感覺好怪異。

next 1/1 pre

早前Roy喺facebook甫咗三張相同長髮女子面貼面嘅相,不過據知係MV女主角。

next 1/1 pre

Roy翹埋手企咗喺度。

next 1/1 pre

15分鐘之後Roy都係咁嘅動作,同上一張相嘅分別就係佢身邊啲人郁晒。

next 1/1 pre

換另外一個角度,Roy都係企喺度。

next 1/1 pre

行去BAR頭飲嘢。

next 1/1 pre

有個女仔同佢傾咗幾句,不過好快撇低Roy走咗去。

next 1/1 pre

藝人周永恒(Roy)早前喺Facebook突然公開三張同長髮女子面貼面嘅親密相,隨即引起網民嘅熱烈討論,有網民叫Roy顧住兩個女感受唔好甫啲女相出嚟,不過據知長髮女子其實係Roy嘅新MV女主角。

一個鐘頭閃人

凌晨時段就見到Roy喺蘭桂坊出沒,佢喺夜場裏面非常出眾,唔係因為佢太靚仔,而係佢長時間翹住手企喺度CHOK甫完全無郁過,全程無笑容,同一班蒲友起勢喪跳喪玩有好大分別,期間佢只係郁過一次,就係行去BAR頭飲咗杯香檳,有個女仔見到Roy都主動同佢傾咗幾句,Roy同個女仔講咗幾句嘢,個女仔好似唔啱傾咁就閃人,咁Roy又走返埋一邊繼續翹手CHOK甫,唔知係咪少喺香港蒲,Roy同成個夜場好似格格不入咁款,逗留咗一個鐘左右,Roy就一個人離開咗。

鍾意就快D Share啦!