掃呢頁CODE去手機

2015年11月9日 星期一

余安安:戚美珍同親阿倫夾份都贏:可能佢自己派 阿倫,余安安,戚美珍,譚詠麟,



阿戚(左圖)話每次同阿倫(黃圈)夾份投注都有錢派,仲叫佢「幸運倫」。

next 1/1 pre

阿戚話有時唔知係咪根本唔中,阿倫為咗面子自己派錢。

next 1/1 pre

余安安(左)為月中舉行的女神演唱會進行綵排,獲好友戚美珍到場支持。

next 1/1 pre

佢哋仲即席合唱大展歌喉。

next 1/1 pre

余安安表示十月份整個月都在食生日飯。

next 1/1 pre

仲去咗多個國家如英國、杭州、東京、新加坡等地旅行慶祝生日。

next 1/1 pre

阿戚指佢女兒唱歌唱得有板有眼。

next 1/1 pre

戚美珍(左)同余安安一路傾、一路笑。

next 1/1 pre

譚詠麟 (資料圖片)

next 1/1 pre

藝人余安安為月中舉行的女神演唱會進行綵排,獲好友戚美珍到場支持,兩人更即席合唱大展歌喉。

迫仔女開金口

安安表示演唱會中將會與阿戚合唱《漫步人生路》,另外阿戚亦會獨唱一首歌。問到平日可會與兒女唱K?阿戚說:「很少,因為佢哋唔喺香港,有時過去探佢哋,嗰邊啲人屋企會有得唱k,就會迫佢哋開金口。」阿戚又指女兒唱起歌來有板有眼,但兒子只會在旁跳舞當交功課。安安則表示兩個女兒會唱英文歌,私底下亦有與她們合唱過一次。

生日飯食足一個月

上月底生日的安安表示十月份整個月都在食生日飯,更去了多個國家如英國、杭州、東京、新加坡等地旅行慶祝生日。身旁的阿戚就投訴說:「佢嗰餐都未得閒同我食!」問到女兒送上甚麼禮物?安安透露細女兒的禮物買了但未寄到,大女兒則送了一頂帽和一副太陽眼鏡:「我今日都有戴住同佢食晏,同埋我大女會買實用嘅禮物,冇試過買無謂嘢,唔係會畀我鬧,但佢都知我心意嘅。」

讚阿倫「幸運倫」

提到校長譚詠麟(阿倫)在微博表示中了3T,阿戚表示老公苗僑偉亦在現場:「老公下晝同我講電話,話阿倫叫我入去,但我怕悶,早知就真係入去」安安聞言立刻叫阿戚請食飯。之後阿戚大讚阿倫非常幸運,每次與對方夾份投注都不用擔心:「跟住佢就會有錢派,但有時唔知係咪根本唔中,為咗面子自己派。」

問到阿倫可有贏過超過七位數獎金?阿戚說:「唔記得,但唔出奇,佢真係會刨,做晒功課,再加上佢係『幸運倫』,分分鐘中得多過阿叻(陳百祥)!佢成日問我保唔保家宅?保就買一份,咁我點都要買一份」她又笑言稍後會告訴阿倫自己亦有夾份投注3T。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!