網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月2日 星期一

【懷孕六個半月】汪圓圓挺巨肚證佗孖仔 圓圓,汪圓圓,高圓圓,



汪圓圓個肚好大呀!

next 1/1 pre

不過佢精神好好,相信呢胎佢佗得好開心。

next 1/1 pre

佢話今次因為有經驗,所以冇咁緊張。

next 1/1 pre

不過佢就爆老公蔡加讚知道係孖仔時,開心到痴咗線。

next 1/1 pre

佢仲爆話大女呷醋添。

next 1/1 pre

汪圓圓見到陳曉東個女,即刻流露一副慈母樣。

next 1/1 pre

圓圓好快就唔止一家三口喇。(資料圖片)

next 1/1 pre

汪圓圓佗住巨肚出席品牌活動,懷有第二胎的她,宣布肚裏是孖胎,並謂已懷孕六個半月:「好重,BB好健康。(老公唔擔心你出嚟?)OK啦,我都唔知咁多人,好熱鬧,好耐冇出嚟,好掛住大家。(Book咗醫院未?)可能第二次,冇咁緊張,好多嘢都慢慢嚟。」

大女呷醋

她表示懷有第二胎,與老公蔡加讚也感到非常驚喜,問到是否夠「籌」收工?她說:「我諗停一排先。(預產期?)農曆新年。(一出世逗利是!)係lucky baby。(大女會否呷醋?)我都驚,畀BB公仔佢會掉走,咁細唔知點解釋佢聽。」

讚老公全世界最好

圓圓透露得知懷孕時,老公也不敢相信:「我話佢知時佢唔信,去到檢查知道兩個仔之後,佢痴咗線!(老爺、奶奶呢?)非常開心。(兩個仔?)仔、女都冇所謂,最緊要BB健康。(獎勵?)佢哋好錫我。(老公呢?)好幸福,係全世界最好嘅老公。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!