網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月2日 星期一

沈震軒拒加簽無綫 被掟入雪櫃 沈震軒,無綫,



沈震軒拒加簽無綫 被掟入雪櫃



其他影片:>>






沈震軒拒加簽無綫 被掟入雪櫃

沈震軒出道以來負面新聞不斷,早前被傳形象太花弗而遭太陽娛樂老闆周焯華下令放入雪櫃,直至日前才被召回隨公司到澳門出席開幕活動才漸露曙光。本來一心向外闖,突遭雪藏,他即改口強調經理人公司是無綫,跟太陽娛樂純粹是電影、音樂上的合作,不過有傳他之前原以為有大靠山,所以拒應無綫加簽長約的要求,因而反遭無綫雪藏,變成兩邊不是人。

前晚沈震軒偕同邵音音、原子鏸及莊思敏等《碟仙碟仙》演員,在中環出席萬聖節派對,他承認在大台冇劇拍:「都係得一個原因,咪等吓囉!解決咗先,嚟嚟去去都係合約問題,𠵱家仲有一年合約,公司兩年前已搵我傾,當時仲有三年約,都係搵我加簽,公司想畀機會我。」而被大台雪藏的他,直言不想被「做死」:「OK嘅!畀時間自己進修,唔想係咁做,做死個artist,自己都想有進步。」他淡定指自己不是第一個經歷這些問題的藝員,所以會靜待事態發展:「傾咗好耐,唔使咁快決定,加上有其他人搵我傾。條件OK㗎,𠵱家市場大咗,傾吓先。」



■沈震軒指現在市場較以往大,可以再傾吓先。



■沈震軒最近一套在無綫播出的劇集是今年3月初《衝線》。劇照



■沈震軒前晚與《碟仙碟仙》演員出席萬聖節派對。



■日前太陽娛樂老闆周焯華帶領被解凍的沈震軒在澳門掃貨。資料圖片

原子鏸谷胸妖后

此外,原子鏸以電影《變種特攻》(X-Men)的妖后造型亮相,不過沒全身化藍妝,她笑說:「驚皮膚受傷,所以唔會化,個樣都冇化晒藍色。」講到舊愛鄧健泓傳婚訊?她說:「吓!係呀!恭喜佢,我哋都好耐冇聯絡。」

採訪:羅慧敏

攝影:陳慧安



■原子鏸驚皮膚受傷,所以沒有塗全身藍色化妝。

鍾意就快D Share啦!