網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月29日 星期日

憑《張保仔》封視帝 陳展鵬:終於等到! __,陳展鵬,陳展,

被譬為台慶頒獎禮前哨戰嘅《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2015》,昨日係馬來西亞舉行,陳展鵬憑《張保仔》嘅十一貝勒勇奪視帝,而《張保仔》亦都獲頒「我最喜愛電視劇集」。恨贏視帝恨到發晒燒嘅陳展鵬,依家得賞所願,梗係開心,鍚住個獎影相,仲話︰「今年係我入行以來最值得驕傲和感動的一年,多謝喺每個階段和過程都一直俾機會我,支持我嘅朋友,更要多謝很多默默支持我嘅fans,我的大本營因為有你哋,我先至有咁大 ...


被譬為台慶頒獎禮前哨戰嘅《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2015》,昨日係馬來西亞舉行,陳展鵬憑《張保仔》嘅十一貝勒勇奪視帝,而《張保仔》亦都獲頒「我最喜愛電視劇集」。

恨贏視帝恨到發晒燒嘅陳展鵬,依家得賞所願,梗係開心,鍚住個獎影相,仲話︰「今年係我入行以來最值得驕傲和感動的一年,多謝喺每個階段和過程都一直俾機會我,支持我嘅朋友,更要多謝很多默默支持我嘅fans,我的大本營因為有你哋,我先至有咁大嘅信心,令我可以堅持自己嘅理想,一步一步的走下去,即使道路都並不平坦,但因為有您們的鼓勵,令我從来都不會感到孤單。」

不過以往係馬來西亞或者新加坡拎過獎嘅演員,喺台慶頒獎禮都唔會有得拎,究竟陳展鵬可唔可以打破呢個宿命呢?

鍾意就快D Share啦!