網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月13日 星期五

【三年情玩完】松岡狠撇婆媽黐身林德信 松岡,林德信,



林德信婆媽黐身又脾氣大,松岡忍咗咁耐終於都頂唔順,最終三年情玩完分手收場。

next 1/1 pre

冇咗松岡,林德信個樣殘到爆,一個人企喺條街到發晒呆。

next 1/1 pre

林德信一支公出街,突然「柱男」上身挨住電燈柱,發現記者時即強顏歡笑。

next 1/1 pre

松岡忍咗三年,最終都係忍唔到,同林德信吵大鑊分手收場。

next 1/1 pre

三年情玩完。

next 1/1 pre

2012年林德信同松岡一齊去睇Big Bang演唱會。

next 1/1 pre

2013年被《好報》拍得二人前後腳到男方寓所度春宵。

next 1/1 pre

今年三月林德信帶松岡一齊出席媽咪吳正元嘅生日會。

next 1/1 pre

原本二人諗住二、三年後結婚,不過最終都係散咗。

next 1/1 pre

林子祥(右)曾爆松岡多次出席林家聚會。

next 1/1 pre

林德信早前用激將法約長髮女夜蒲。

next 1/1 pre

上月初二人喺錢國偉婚宴上聚頭。

next 1/1 pre

松岡引用活地阿倫的愛情活受罪論講述自己情況。

next 1/1 pre

仲引用電影金句講愛情本身好矛盾。

next 1/1 pre

為咗避開林德信,松岡近期喺日本多過香港。

next 1/1 pre

歌手林德信和日模女友松岡李那分手三個月!最新一期《好報》披露是男神林德信衰逼得太緊兼控制欲特強,松岡難頂對方日夜需索過度,同時衣食住行乜都被管制,惟有忍痛斬纜分手!為箍煲,林德信全方位出招,特意搬屋和松岡一街之隔玩人盯人Mark到實,令松岡急返日本抖氣!三年情玩完,無計可施的林德信愁爆呆遊中環,真係食「鹹魚白菜乜都冇味」!

殘爆遊街

日前林德信一支公現身中環,眉頭緊皺在商場門口踱步,期間又做「柱男」靠在電燈柱一臉愁容,發現記者時才本能地堆起微笑。數日後,林德信到中環教授瑜伽後,殘爆頽樣慢步到酒店門外的士站,沿途聽着歌的他木無表情,抵達的士站等車時,更陷入沉思中,期間更一度深呼吸擔天望地,直至見記者拍照時,在門口的保安提示下,他才驚覺記者在場,並微笑打招呼,不過明顯笑得非常牽強,沒精打彩。

拍拖似湊仔壓力大

2013年,林德信和松岡李那被《好報》踢爆共度春宵兼玩地下情後,一直都是密冚戀事死口唔認,雖然拍拖以來各有緋聞,但依然無損感情,並且互相融入家中見埋家長,就連林子祥都玩大踢爆,指松岡常常出席林家飯局,更指她胃口超好非常大食,林德信也曾到日本拜會松岡父親。不過,據知林德信和松岡已分手接近三個月,全因逼得太緊!

據知林德信是愛情至上的天生愛情狂,對松岡尤如「女友」一樣愛嗲愛詐嬌兼為貼身膏藥非常癡纏,正如老竇林子祥首歌,分分鐘需要你,當正松岡是陽光空氣!黐身的林德信常常向松岡詐型少時間陪他外,同時愛充分掌握女友的行蹤,就算衣食住行等乜都要知,更需要女友常在身邊照顧自己,包括今晚食乜餸都要松岡安排,久而久之,面對日與夜的苛索,令松岡感到莫大壓力,拍拖猶如湊仔無異。

追魂Call催收工

知情者說:「唔講都唔知Lam仔拍拖就好似成個女仔咁,要另一半全天候照顧,就連晚晚食飯食咩都要安排同陪食!松岡開親工就有好多電話打嚟問長問短,有次松岡開工,本來六點前可以拍完,但因為超時未搞掂,松岡就收好多次電話,見佢猛咁解釋又忟憎咁。事後先知原來有人詐型,狂催松岡收工,又話自己冇飯食,問點解陪唔到佢食飯,又話自己一個人點食!最後松岡收工後,要即刻去超市買餸兼飛的士返去。邊個催?你話呢?」

硬食男友火山爆發

林德信表面是又靚仔又Man的男神,查實性格婆媽優柔寡斷,而且脾氣甚大。知情者爆料指林德信間中會玩情緒,有時呆在家中玩自閉足不出戶:「Lam仔性格都幾細路仔,自我得嚟又冇乜安全感,成日覺得如果了解同着緊佢嘅話,好多嘢都唔使講出嚟,人哋一定會估到。佢情緒到時,人哋問多兩句,又或者咁啱講唔中佢嘅心意,佢就會突然間發好大脾氣,松岡成日都中招,冇晒佢符。」林德信曾公開自爆脾氣大,笑說:「我都有脾氣,好多人都頂唔順,媽咪都頂唔順。」

為少事吵大鑊

據知,松岡和林德信曾共賦同居,但後期松岡要求半同居生活,全因頂唔順對方的控制及癡纏,情願和另外一位模特兒合租單位,有個人空間可以抖抖氣。由於松岡堅持半同居生活,加上林德信的控制欲愈來愈大,有次只因松岡臨時要到外地工作,即觸動林德信的神經,認為女友不理自己而吵大鑊,知情者說:「係積積埋埋,只係一件小事就令大家有爭拗,松岡堅頂唔順,見Lam仔一次又一次咁發脾氣玩情緒,最後兩個話分手!」

網上狂呻又愛又恨

其實二人分手有迹可尋,松岡分手後不久,曾在網上洩密並引用荷里活名導活地阿倫的愛情活受罪的論調:「to love is suffer.」來表達矛盾的心情,意思是無論是否去愛,都一樣要痛苦受罪,之後又引用著名荷里活愛情電影《愛的故事》經典對白:「Love means not ever having to say that you are sorry.」指真正的愛情,是永遠不必說對不起,可見松岡對這份感情充滿矛盾!

據知分手後,松岡即到韓國及日本散心,但返港不久後,林德信的態度軟化,並開始施展全方位攻勢力圖箍煲,包括早前玩激將法特意約同一名長髮女伴到中環夜蒲兼潮聖見NBA波神米高佐敦外,平時只以「好朋友」來形容松岡的他,更罕有地說想成家立室兼想生B做爸爸,擺明出口術隔空冧松岡!有見松岡在銅鑼灣居住,為近水樓台,林德信索性都搬到銅鑼灣,跟松岡的住所只是一街之隔,人肉攻勢Mark到實!

連環出招求復合

其實松岡和林德信雖然拍拖兩年,但據知已有結婚的打算,原來恨結婚的竟是林德信,因想早日結婚令松岡封盤,知者情說:「本來松岡都覺得OK,大家都計劃兩、三年後結婚,但係Lam仔咁Control Freak,加上堅持唔肯公開認證松岡嘅女友身份,松岡覺得依家已經好似湊仔咁,將來係點真係可想而知!」

雖然林德信軟硬兼施出招力圖箍煲,而松岡都深受感動,但始終認為相處有問題,所以一直未肯答應復合,同時為了避過對方的連環攻勢,所以她見近日少工作即返日本散心抖氣,知情者說:「松岡呢幾個月返日本返得好密,上星期出騷後第二日即刻返咗日本,仲同公司講明短期內都唔會返嚟,除非有Job先至返!」

鍾意就快D Share啦!