網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月13日 星期五

范瑋琪:范瑋琪傳耍大牌遭封殺 黑人發文護妻 :),范瑋琪,陳建州,黑人,



黑人力撐老婆絕對唔會耍大牌。

next 1/1 pre

黑人仲話願意用生命擔保范范嘅人格,呢啲咪叫好老公囉。

next 1/1 pre

原本雙11晚會嘅節目單安排咗范瑋琪出場(黃圈)。

next 1/1 pre

由大陸網絡大享馬雲舉辦的雙11晚會,日前喺北京水立方完滿結束,出席嘅嘉賓超級強勁星光熠熠,但就傳出有台灣女歌手疑耍大牌遭封殺,而該女歌手就有傳係范瑋琪(范范),雖然范瑋琪所屬嘅福茂唱片表示:「網友子虛烏有的臆測,沒有甚麼好回應的。」

深夜發文護妻

而作為范范嘅老公陳建州(黑人)當然有立即護妻,今日凌晨時分,黑人喺微博發文用生命來擔保愛妻總是為別人設想,絕對不可能耍大牌:「我真的可以用生命來擔保⋯范范絕對不可能耍大牌!因為我知道她有多麼珍惜、可以唱歌給大家聽⋯范范就算是受了委屈,也從不口出惡言!總是為別人著(着)想⋯這次我站在她前面,願意用自己的生命來證明一切!請你們繼續支持愛唱歌的范范!」



鍾意就快D Share啦!