掃呢頁CODE去手機

2015年11月7日 星期六

失靠山變大茄 黃智雯愁爆行街 黃智雯,





其他影片:>>






黃智雯平時拍時裝劇就多,古裝劇就真係好少有,喺《張保仔》嘅朱淑君古裝look,引嚟唔少高登仔晚晚睇佢。

假設性問題嚟啦! 如果「黃智雯做你女友,每日生活點過?」一齊嚟睇下佢同謝瑞麟高層男友詹文天拍拖嘅時候,係做啲咩先? 佢同男友就好低調,出街唔會拖手仔,入到去家品店都係各自活動,同男友分開睇嘢。大家有冇留意黃智雯個樣,好似食咗成擔苦瓜咁,冇計喎!以往一年拍四套戲,依家同李思捷拍完戲,就冇嘢做,唔愁就假。

自從大靠山梁家樹走咗之後,本身有望做花旦嘅黃智雯就變番去做配角,有戲拍都係一啲花瓶角色,完全唔起眼。就算心灰又可以點?   黃智雯同大台仲有長命契,想有番作為,黃智雯唯有忍氣吞聲,做乖乖女,睇下可唔可以食正花旦逃亡潮,坐正做女主角。

大台人工又少,依家仲要冇咩劇拍,想買嘢都要忍下手,同男友兩個window shopping,見到個化妝袋,左睇右睇,最後都係放低,盡量慳得就慳。
鍾意就快D Share啦!