網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月18日 星期三

請錯人 免姊妹胡定欣尷尬 胡杏兒唔畀老公請莊思敏飲 [FACE - 443] :),杏兒,胡定欣,定欣,莊思敏,胡杏兒,MF,

杏兒本月 6日喺生日會上公布下月 28日和 Philip結婚,當晚杏兒開心到唔知喊咗幾多次! 網上圖片 真面目 請錯人 免姊妹胡定欣尷尬 胡杏兒唔畀老公請莊思敏飲 結婚咁大件事,梗要請晒親朋戚友嚟飲高興吓!將於下月結婚的胡杏兒亦會 ...


杏兒本月 6日喺生日會上公布下月 28日和 Philip結婚,當晚杏兒開心到唔知喊咗幾多次! 網上圖片

真面目

請錯人 免姊妹胡定欣尷尬 胡杏兒唔畀老公請莊思敏飲

結婚咁大件事,梗要請晒親朋戚友嚟飲高興吓!將於下月結婚的胡杏兒亦會在尖沙咀 Ritz Carlton豪擺 50圍宴客,可惜老公李乘德( Philip)蒲腳莊思敏卻不在賓客名單喎!

胡杏兒和胡定欣 friend過打 band係人都知,而莊思敏當年因與吳浩康拍拖被胡定欣寸爆「着佢舊鞋」亦通晒天,胡定欣一直嬲豬莊思敏當年搶走吳浩康,老死胡杏兒當然知姊妹心意,下令未來老公 Philip唔准請莊思敏。週一( 16日)莊思敏大方回應:「我會體諒同理解。」

拍拖一年,胡杏兒於本月 6日生日會上公布將與李乘德( Philip),下月 28日在尖沙咀 Ritz Carlton豪擺 50圍宴客,圈外圈內友人都表示興奮。

週一( 16日)莊思敏表示未收到帖,「到時會唔會被邀請,現時都言之尚早。」

'06-'07

胡定欣和吳浩康拍拖一年多即告分手。《蘋果日報》圖片

'08-'13

與胡定欣分手不久,吳浩康即搭上莊思敏,有傳其後莊思敏不時收到恐嚇訊息,兼在電梯內被胡定欣鬧「八婆」。

係準老公蒲腳

據知賓客名單已初步落實,杏兒姊妹團唔使估,一定有「胡說八道會」成員的胡定欣、胡蓓蔚、黃智雯和姚子羚,而 Philip的蒲腳亦在名單之內,唯獨莊思敏不被邀請。

胡定欣與吳浩康 06年開始拍拖,年多後分手收場,吳浩康便極速轉投莊思敏懷抱,有人即指莊思敏搶人男友,兩女更在大台電梯內鬧過交,有傳胡定欣曾鬧爆莊思敏「你都係着我舊鞋咋,八婆!」,事後兩女除在台慶或節目巡禮上「焗住」碰面外,其他地方有你無我。

身為杏兒好友的胡定欣,點會唔知老死心意,在設定賓客名單時,已向 Philip講明,可以請莊思明,但唔可以請莊思敏,雖然莊思敏和 Philip份屬好友兼蒲腳關係,不過睇在未來老婆份上, Philip無奈應承。

Philip與莊思敏(左)、莊思明(右)經常孖實夜蒲,咁 friend冇理由結婚唔請埋㗎!網上圖片

胡說八道一條心

胡杏兒與胡定欣份屬好姊妹,既然姊妹唔鍾意,杏兒即要求 Philip改賓客名單。《蘋果日報》圖片

月前胡杏兒婚紗店開張,「胡說八道會」總動員出席撐場。《蘋果日報》圖片

「佢哋想避免尷尬!」

週一( 16日)莊思敏承認確實未收到請帖,「我知道佢哋個日子,但係距離仲有一段日子,所以未收到請帖。到時會唔會被邀請或者出席,現時都係言之尚早。我覺得每個人都有自己嘅選擇,如果佢哋想避免尷尬,或者擔心有任何事情發生,咁我都會體諒同理解。」

其實胡定欣和吳浩康分手後都已經和馬國明和廣告界才俊沈柏淳( Patt)拍過拖,現在又有音樂人陳明道( Terry)愛錫,何必為咗 8年前嘅往事嬲豬到𠵱家呢?

李施嬅'12曾與 Philip拍拖 3個月,可惜不斷迫婚嚇怕 Philip,最終分手。《蘋果日報》圖片

雖然杏兒與 Philip只係拍拖一年,但已極速影婚紗相兼訂婚,下月 28日正式成為人妻。《蘋果日報》圖片

COSMO Bride圖片

新歡舊愛

前度和現任即使唔係爭餐死,都總係好難做得成朋友。圈中有幾對情侶,都係觀眾期待見到前度,現任同場嘅畫面,日前就上映咗前度和現任嘉穎嫂同台現身,零交流係意料之內

鄭嘉穎

大台節目巡禮上,最期待的畫面出現了!現任嘉穎嫂陳凱琳和前度嘉穎嫂佘詩曼同台現身,不過二人零交流,中間仲搵 Bobby和黎耀祥隔住,火藥味濃。

劉浩龍

大家都係歌手,年尾頒獎禮上好難撞唔到,鄭融和容祖兒就幾乎年年都見幾次,加上鄭融已有個拍拖多年的老外男友,早前仲大方欣賞祖兒演唱會,藥引都無埋。

謝霆鋒

謝霆鋒 00年和王菲拍拖,之後同栢芝結婚,離婚後再翻撻王菲,呢對傳奇到極嘅三角戀一直備受關注,可惜至今都無同過場!相信火藥味會好濃,期待指數爆燈。

採訪、撰文:娛樂組

攝影:鄭明川

鍾意就快D Share啦!