掃呢頁CODE去手機

2015年11月8日 星期日

食肆創Hea爆小菜  56元煎8隻蛋



餐牌上56元一款特價小菜中,有一款是煎8隻太陽蛋,令網民嘖嘖稱奇。(網民Gemini Yeung圖片)

next 1/1 pre

雞蛋營養豐富,多吃蛋對大人小孩都有益。不過一次過吃8隻蛋,會不會膽固醇超標呢?近日網民Gemini Yeung‎就在facebook「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」群組內貼相,指從WhatsApp收到一張餐牌,當中每款56元的特價小菜中,竟有一款叫「香煎太陽蛋(8隻)」。

她搞笑留言「世衞表示:日食8隻有益?用香去煎老闆會唔會蝕?」56元的小菜除8隻雞蛋計算,即每隻雞蛋就索價7元!另有網民指該餐牌出自元朗廣場巴士站一個大排檔。

不少網民看到都笑爆嘴兼嘖嘖稱奇,有人揶揄「8隻蛋56蚊,香港市民的確富裕起來了」,「我買一盒十隻喺屋企煎好過」。也有人好奇「想知佢係分開煎定一齊煎」。不過亦有人不以為然,稱有餐蛋飯售128元,賣家還解釋是用了含金華火腿的午餐肉,故上述食店可能用日本原產的雞蛋去煎。另有人批評香港物價愈來愈貴,平民百姓快要連雞蛋也吃不起。

網民有話說

Charles Yu:食完……好似太陽咁溫暖

CarCar Ng:黃先好食喎,我走蛋白

Terrance Leung 第一隻一成,第二隻兩成⋯⋯分開上

Kyle Chan:如果8個人去食一人揀一樣餸……可能真係會有人揀

Sam Lok:全部餸都無肉

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro

鍾意就快D Share啦!