掃呢頁CODE去手機

2015年11月8日 星期日

明日結婚 徐天佑社交網興奮Po文! 天佑,徐天佑,



徐天佑明日結婚

next 1/1 pre

徐天佑同圈外女友Olive將於明日在港舉行婚宴。

next 1/1 pre

徐天佑期待明日同大家見面!

next 1/1 pre

徐天佑明日開席前會會見傳媒!

next 1/1 pre

藝人徐天佑跟圈外女友Olive於11月8日結婚,並假尖沙咀洲際酒店擺40圍喜酒大宴親朋,準新郎在結婚前一晚在Facebook留言透露興奮心情:「呢幾日過得特別快,又生日飯又開張開幕,當然還有我明天的大日子,終於都安排得可以話九九十十,因為有太多細節想做好啲,希望都做得妥當啦,希望各位來賓都滿意和盡興。明天有很多朋友,(有啲好耐冇見喇),好期待見到大家,到時見。」

開席前會見傳媒

據知天佑和準徐太日前已入住舉行婚宴的酒店作好準備,今晚會有傳統的上頭儀式,而婚宴八時開席前,約下午六時,天佑和新娘子Olive將在酒店大堂白雲石樓梯會見傳媒接受大家的祝福,屆時一對新人在傳媒的要求下一定「咀唔停」。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!