網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月1日 星期二

最新片段曝光 超人折磨蝙蝠俠 __,蝙蝠俠,超人,

當大家在期待《星球大戰:原力覺醒》之時,兩間漫畫龍頭已在大戰一場,《美國隊長:英雄內戰》剛發表第一條預告片,《蝙蝠俠對超人:正義曙光》又推出新片段,足本會在周四全球發放,先出少少精華片段。片段中,蝙蝠俠被囚禁,超人怒氣沖沖去一手拎開蝙蝠俠個面罩,深仇大恨咁樣。當美國隊長同鐵甲奇俠隻揪揪到俾人話似同性戀,呢邊呢對,感覺上好似無咁hehe喎。 ...






其他影片:>>






當大家在期待《星球大戰:原力覺醒》之時,兩間漫畫龍頭已在大戰一場,《美國隊長:英雄內戰》剛發表第一條預告片,《蝙蝠俠對超人:正義曙光》又推出新片段,足本會在周四全球發放,先出少少精華片段。片段中,蝙蝠俠被囚禁,超人怒氣沖沖去一手拎開蝙蝠俠個面罩,深仇大恨咁樣。當美國隊長同鐵甲奇俠隻揪揪到俾人話似同性戀,呢邊呢對,感覺上好似無咁hehe喎。
鍾意就快D Share啦!