網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月1日 星期二

豪門再爆風暴:祥嫂落仔痛爆 祥哥繼續去玩 __,

祥嫂大爆自己曾落仔。next1/1pre新馬師曾(祥哥)遺孀洪金梅(祥嫂)今發放5條聲頻,被問到是否嗜賭的祥哥睇錢睇得好緊時,她坦言:「我拉佢跳樓呀!喺永祥大廈我同佢大解決,有一年我要落仔,佢個妹帶我去,我下身痛到唔可以出街,因為只係局部麻醉,祥哥就去陸羽傾偈、吹水,夜晚七、八點佢都未返,司機都落咗班嘞,我打電話問個司機,佢話祥哥話唔可以講,咁佢好難做。」祥嫂表示之後打去北角、中環等多個祥哥常去的 ...


祥嫂大爆自己曾落仔。

next 1/1 pre

新馬師曾(祥哥)遺孀洪金梅(祥嫂)今發放5條聲頻,被問到是否嗜賭的祥哥睇錢睇得好緊時,她坦言:「我拉佢跳樓呀!喺永祥大廈我同佢大解決,有一年我要落仔,佢個妹帶我去,我下身痛到唔可以出街,因為只係局部麻醉,祥哥就去陸羽傾偈、吹水,夜晚七、八點佢都未返,司機都落咗班嘞,我打電話問個司機,佢話祥哥話唔可以講,咁佢好難做。」

祥嫂表示之後打去北角、中環等多個祥哥常去的俱樂部,直到祥哥返家,因工人全部睡着了,當時她去開門,祥嫂謂:「佢一入屋若無其事,佢話對唔住祥嫂,我寫張支票出去你幫我搞掂,唔好退票,我咁大名嘅名伶唔係就好失威,佢又闖禍!」問到祥嫂是否大數目時,她說:「梗係大數目,我幾個戶口,得200萬現金,唔係攞去賭,係買物業、買地嘅。」

鍾意就快D Share啦!