網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月22日 星期二

黎芷珊調離《東張》 張達倫:佢咁高級 __,張達倫,黎芷珊,

張達倫指舊愛黎芷珊「升呢」。next1/1pre黎諾懿唔覺新版《愛.回家》觀眾流失。next1/1pre張達倫自言冇黨派。next1/1pre張達倫(左)、黎諾懿next1/1pre曾勵珍(資料圖片)next1/1pre余詠珊(資料圖片)next1/1pre無綫藝人黎諾懿、張達倫出席義工活動,談到「馬家」回歸版《愛.回家》將播出,收視會否比以前高?黎諾懿識趣地表示:「以我所知從來冇跌過,依家年尾多 ...


張達倫指舊愛黎芷珊「升呢」。

next 1/1 pre

黎諾懿唔覺新版《愛.回家》觀眾流失。

next 1/1 pre

張達倫自言冇黨派。

next 1/1 pre

張達倫(左)、黎諾懿

next 1/1 pre

曾勵珍(資料圖片)

next 1/1 pre

余詠珊(資料圖片)

next 1/1 pre

無綫藝人黎諾懿、張達倫出席義工活動,談到「馬家」回歸版《愛.回家》將播出,收視會否比以前高?黎諾懿識趣地表示:「以我所知從來冇跌過,依家年尾多節日可以見多咗馬家,好開心。(有傳新版口碑差?)我諗係觀眾睇唔慣,始終睇咗(舊版)三年半,對新版唔公平。」

對於有傳無綫高層曾勵珍與余詠珊大鬥法,黎諾懿自言身份低微,並笑言:「上面嘅嘢唔關我事,買咗TVB就可以話吓事!」在旁的張達倫則和應:「我想收購TVB好耐!」

另外,提到張達倫舊愛黎芷珊被調離節目《東張西望》,張達倫表示:「佢依家咁高級,冇所謂,做咗咁多年始終會唔捨得,聽聞會有新節目。(會唔會因而離開TVB?)應該唔會,香港冇乜電視台。(你屬於邊個派別?)我冇分咩派別喎。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!