網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月22日 星期二

潛水險出事 何佩瑜晒水着「黑沙」誘惑 __,何佩瑜,Jeana,

何佩瑜趁有空檔去咗峇里叉電度假。next1/1pre摸住杯底游水…正呀!next1/1pre畀多張池邊自拍大家睇喇~next1/1pre何佩瑜又去咗罕見嘅黑沙灘。next1/1pre佢玩到一身烏卒卒。next1/1pre仲喺嗰度睇埋日落…next1/1pre好靚呀!next1/1preJeana游吓水又影吓相咁,好悠。next1/1pre有美背睇~next1/1pre咁鍾意水上活動,當然唔少得去潛 ...


何佩瑜趁有空檔去咗峇里叉電度假。

next 1/1 pre

摸住杯底游水…正呀!

next 1/1 pre

畀多張池邊自拍大家睇喇~

next 1/1 pre

何佩瑜又去咗罕見嘅黑沙灘。

next 1/1 pre

佢玩到一身烏卒卒。

next 1/1 pre

仲喺嗰度睇埋日落…

next 1/1 pre

好靚呀!

next 1/1 pre

Jeana游吓水又影吓相咁,好悠。

next 1/1 pre

有美背睇~

next 1/1 pre

咁鍾意水上活動,當然唔少得去潛水啦。

next 1/1 pre

何佩瑜坦言今次潛水真係「嚇餐死」呀!

next 1/1 pre

好彩最後有驚無險,何佩瑜休息一陣之後,就再潛入海入面體驗海底嘅樂趣。

next 1/1 pre

女星何佩瑜(Jeana)正忙拍《導火新聞線》電影版,在埋位工作前,抽空去了一轉印尼峇里叉足電準備工作,穿比堅尼同陽光海灘玩遊戲,又在罕見的黑沙灘玩得一身烏卒卒!她笑說:「我係第一次見黑色沙灘,成個灘都係黑色礦物沙,好幼好滑,好得意。」

上一世係水底生物?

Jeana此行與一班相識多年的朋友結伴而遊,她表示:「我一見到水就會發癲,我都懷疑上一世係咪水底生物,總之好鍾意海,游水、海底、水上活動所有嘢,所以一知朋友有呢個trip,我即刻報名去。」

潛水「嚇餐死」

熱愛水上活動的Jeana,更沒有放過潛水的機會,但她談起今次經驗坦言「嚇餐死」,她說:「我係第二次潛水,第一次喺沖繩,都相隔八年,基本上都唔係好識。今次潛水落到四、五米時,耳仔好痛;潛到十米度嘅時候,我好驚、好緊張,跟住不停做番啲減壓嘅嘢,但耳仔都紅晒,嚇死我!我即刻衝番上水面,其實咁唔係太好,因為水壓會變得好危險,我即刻就諗起句話叫欺山莫欺水。」

所幸有驚無險,她重拾心情後,便再度潛入海中體驗海底的樂趣:「後來落番海底,慢慢適應番,習慣點呼吸嘅時候,就開始擺吓甫士玩吓,攞手上嘅麵包出嚟,啲魚就會游埋嚟,覺得好似同啲魚仔一齊游水,好正呀,依家我都想喺香港考番個潛水牌。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!