網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月31日 星期日

薛芷倫:薛芷倫拒因欺凌者閂微博:我都可以發聲 __,薛芷倫,

薛芷倫表示網絡欺凌已經發生咗幾年,由佢病到完全康復都未停過。next1/1pre薛芷倫批網民攻擊佢樣貌係非常唔公平,係無理。next1/1pre薛芷倫表示唔會因為欺凌者而閂微博。next1/1pre薛芷倫斥網絡欺凌係社會唔好嘅現象。next1/1pre薛芷倫透露高峰期試過每天接收幾千條評論。next1/1pre薛芷倫next1/1pre名緩薛芷倫出席慈善餐舞會,提到其網絡欺凌事件,她表示今天已在微 ...


薛芷倫表示網絡欺凌已經發生咗幾年,由佢病到完全康復都未停過。

next 1/1 pre

薛芷倫批網民攻擊佢樣貌係非常唔公平,係無理。

next 1/1 pre

薛芷倫表示唔會因為欺凌者而閂微博。

next 1/1 pre

薛芷倫斥網絡欺凌係社會唔好嘅現象。

next 1/1 pre

薛芷倫透露高峰期試過每天接收幾千條評論。

next 1/1 pre

薛芷倫

next 1/1 pre

名緩薛芷倫出席慈善餐舞會,提到其網絡欺凌事件,她表示今天已在微博寫了一篇文字抒發自己的感受,續說:「其實已經發生咗幾年,由我病到完全康復都未停過,所以係要發聲啦,網絡平台唔係畀大家去宣洩同發怒嘅地方,作為公眾人物,佢哋有不滿可以批評,但唔可以咁無理,人生攻擊、攻擊我樣貌係非常唔公平,所以應該要停止。」

她續表示自己沒有刪除微博帪戶,但高峰期每天接收幾千評論:「對於藝人嚟講唔多,我唔係娛樂圈中人,但我每日嘅生活都要畀呢啲嘢困擾,好唔開心,好唔公平,加上對於癌症康復者係應該要尊重。(有冇精神困擾?)咁又冇,有朋友叫我閂咗微博,但我覺得唔需要為佢哋影響自己嘅生活,佢哋發聲,我都可以發聲,係時候終止。(你唔睇咪得?)唔睇好難架,唔睇會愈堆愈多。(你唔理咪得!)網絡欺凌係社會唔好嘅現象,年青人應該放多啲時間係有建設性嘅事情上。」最後又強調不會刪除微博用戶。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!