網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月31日 星期日

外賣袋埋單收500蚊?酒樓超狼死 __,

收多500蚊咁狼死?(設計圖片/香港飲食好地方fb)next1/1pre好多人外出用膳,都會喺埋單嗰陣睇下條數啱唔啱,如果唔係畀人「劏到一頸血」都唔知,如最近有網民去酒樓食完飯之後,竟然發現帳單無啦啦收多500蚊,咁究竟喺邊度收多咗錢?真係講你都唔信,竟然係外賣袋!雖然帳單無明確表明何處出錯,但單上顯示外賣袋的收費為489.5元,數量一共979個,橫睇掂睇都似是計錯數的地方。網友們看到都狠斥酒樓非 ...


收多500蚊咁狼死?(設計圖片/香港飲食好地方 fb)

next 1/1 pre

好多人外出用膳,都會喺埋單嗰陣睇下條數啱唔啱,如果唔係畀人「劏到一頸血」都唔知,如最近有網民去酒樓食完飯之後,竟然發現帳單無啦啦收多500蚊,咁究竟喺邊度收多咗錢?真係講你都唔信,竟然係外賣袋!雖然帳單無明確表明何處出錯,但單上顯示外賣袋的收費為489.5元,數量一共979個,橫睇掂睇都似是計錯數的地方。網友們看到都狠斥酒樓非常離譜,仲要非常精明地點明帳單錯漏百出。

根據帳單所示,貼主在當日享用了一打蛋黃蓮蓉大壽包、龍躉宴及6大枝生力啤,最離奇係979個外賣袋都計入點菜總數,上述項目分別盛惠98元、1488元、112.8元及489.5元,之後更要另加70元服務費,最終總數為2258元。

數口極精的網民一睇到帳單,立即點出問題,如龍躉宴是全包宴,應該不用加一,而該70元服務費,是計算壽包、啤酒及外賣袋,如減走外賣袋的489.5元,應同時退回其被計算的服務費,即489.5x1.1,大家覺得好複雜?咁簡單啲講,酒樓應該係減番538.45元,即仍收多了貼主近40元。

酒樓犯下如此大錯,一眾網民當然鬧爆,直言「咁樣同搶有咩分別!?」,認為活該被鬧,又稱消費者付款前雖然要檢查帳單,但亦不代表出單員工可以「老奉」,不用「check單」就交予客人。不過呢,唔係所有人都只係罵酒樓嘅,如就有人「指摘」貼主攞979個外賣袋,非常不環保,更大膽猜測要動用900多個外賣袋的龍躉,體積應比鯨魚更大。

網民有話說

CY Mikey:沒有很壞,只有更壞

Chung Ming Law:請支持環保

Hill Lau:咁多個膠袋攞來嘔嗎?

Kevin Hui:龍躉每一條骨入膠袋

Kam Hung Ieung:提早幇政府收膠袋費

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注 on.cc 東網fb:

http://on.fb.me/1Tp8ICL


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!