掃呢頁CODE去手機

2016年1月22日 星期五

凸肚陳瀅勁風騷認與姓何同居 __,陳瀅,

凸肚陳瀅勁風騷認與姓何同居陳瀅去年與賭王四房公子何猷亨拍拖,獲男友大方認愛!昨日「凸肚」出席活動的她全程風騷,並自爆與姓何的人同居一年,更甜笑稱「住得好開心」,令人不禁聯想到猷亨,但原來何姓人是何雁詩,大玩語言藝術!陳瀅風騷自爆與姓何的人同居,但原來並非男友猷亨,而是老友何雁詩!何猷亨未跟陳瀅返溫哥華見家長,因他仍處於觀察期。陳瀅肚凸凸,戀愛中的女人難免有少少幸福肥。去年「宅男女神」陳瀅(Jean ...


陳瀅去年與賭王四房公子何猷亨拍拖,獲男友大方認愛!昨日「凸肚」出席活動的她全程風騷,並自爆與姓何的人同居一年,更甜笑稱「住得好開心」,令人不禁聯想到猷亨,但原來何姓人是何雁詩,大玩語言藝術!

陳瀅風騷自爆與姓何的人同居,但原來並非男友猷亨,而是老友何雁詩!

何猷亨未跟陳瀅返溫哥華見家長,因他仍處於觀察期。

陳瀅肚凸凸,戀愛中的女人難免有少少幸福肥。

去年「宅男女神」陳瀅(Jeannie)撻着賭王何鴻燊四房公子何猷亨,並雙雙蜜遊日本,Jeannie更獲猷亨大方認愛,確認其女友地位!剛在溫哥華放假十日的她,昨日叉足電兼紅粉緋緋返港出席活動,穿連身裙的她明顯肚凸凸,可能是拍拖太開心致心廣體胖!問到被指獲猷亨照顧而入住九龍站上蓋物業,Jeannie大玩語言藝術,自爆與姓何的人已同居一年:「我係有同人同居,都係姓何嘅,不過佢係何雁詩,同居咗一年,住得好開心,我哋一齊租住,業主唔係男友嗰邊嘅人。(被指包養唔開心?)我諗不實嘅報道,唔想提(開心男友幫你澄清?)阿Moon(劉佩玥)Sweet啲,佢同我講唔係我撬人牆腳,係我畀人(猷亨)撬牆腳。」她亦否認猷亨曾追求陳凱琳的傳聞。

男友未見家長

至於男友猷亨有否陪她返回溫哥華?Jeannie甜笑說:「因為我好耐冇返去,想同屋企人有私人時間,遲啲先。(屋企人有冇問你拍拖?)有睇到新聞,有講少少。」又指家人未見過猷亨,所以未知家人是否滿意:「未知,因為未見面。(有冇講啲乜?)咁又冇,始終未見過。(咁幾時見?)睇吓我哋兩個幾時一齊有時間返去,因為都要飛成10幾個鐘。(Ready帶男友返去啦?)未知,再穩定啲先。」

信用卡被盜用

Jeannie愛情得意,卻錢財失意,她自爆此行竟被人在美國盜用信用卡,更碌了四千港元光顧連鎖快餐店,為此她已致電信用卡中心Cut卡。

雖然猷亨未見Jeannie家長,但當問到她是否已見過四太梁安琪,Jeannie口窒窒說「都唔係」,並尷尬地說:「佢屋企人嘅嘢,我唔回應(四太開綠燈喎!)你哋講啫!你問番佢」問到怎樣與猷亨共度首個情人節?她卻晒命指日日都是情人節:「未諗,睇吓有冇安排,但未諗情人節點過。情人節想工作中度過,因為我放咗3個星期假,冇做嘢會悶。(唔驚男友投訴?)開心就每日都係情人節。(依家日日都係情人節?)拍拖係應該開心!(畀滿分男友?)要再觀察吓。(拍咗幾耐?)其實我哋讀書時已經識,識咗好耐,認識佢為人。」

採:名人組 

文:專案組

陳瀅風騷自爆與姓何的人同居,但原來並非男友猷亨,而是老友何雁詩!

何猷亨未跟陳瀅返溫哥華見家長,因他仍處於觀察期。

陳瀅肚凸凸,戀愛中的女人難免有少少幸福肥。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!