掃呢頁CODE去手機

2016年1月22日 星期五

林嘉欣激罕性感look 中門大開露半球 __,嘉欣,李嘉欣,林嘉欣,鍾嘉欣,

情人節就到,韓國DDP同香港公平貿易聯盟合作玫瑰感應燈的慈善義賣,仲邀請唔少明星拍宣傳短片同硬照,當中包括梁家輝、張智霖同袁詠儀(靚靚)、楊千嬅同丁子高、周柏豪、何韻詩等等。講到最索,一定係林嘉欣,當日嘉欣身穿deepV裙,性感地露出半球,成功搶fo,不過梁詠琪都唔弱,佢就帶埋4年前領養的遺棄小狗Luna一齊拍。 ...


情人節就到,韓國DDP同香港公平貿易聯盟合作玫瑰感應燈的慈善義賣,仲邀請唔少明星拍宣傳短片同硬照,當中包括梁家輝、張智霖同袁詠儀(靚靚)、楊千嬅同丁子高、周柏豪、何韻詩等等。

講到最索,一定係林嘉欣,當日嘉欣身穿deep V裙,性感地露出半球,成功搶fo,不過梁詠琪都唔弱,佢就帶埋4年前領養的遺棄小狗Luna一齊拍。

鍾意就快D Share啦!