網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月4日 星期一

疑被家傭偷月結單借錢 陳宛蔚:財務公司寄陰司紙去屋企 __,陳宛蔚,

香港地借錢真係容易過借火,相信大家經常都會收到銀行或財務公司打嚟問你想唔想借錢,有啲仲話唔使入息證明添。幾個月前,新婚不久嘅陳宛蔚(Calinda)屋企都中招,疑遭家傭偷咗銀行月結單,一次過借咗七間「財仔」十幾萬,最後被追數公司寄陰司紙去屋企,超恐佈!Calinda今日接受《蘋果》電話講番整件事,佢話﹕「我諗工人係有啲用我哋嘅bankstatement,有啲就自己借,佢突然話屋企人有事就飛走咗。冇 ...




其他影片:>>






香港地借錢真係容易過借火,相信大家經常都會收到銀行或財務公司打嚟問你想唔想借錢,有啲仲話唔使入息證明添。幾個月前,新婚不久嘅陳宛蔚(Calinda)屋企都中招,疑遭家傭偷咗銀行月結單,一次過借咗七間「財仔」十幾萬,最後被追數公司寄陰司紙去屋企,超恐佈!Calinda今日接受《蘋果》電話講番整件事,佢話﹕「我諗工人係有啲用我哋嘅bank statement,有啲就自己借,佢突然話屋企人有事就飛走咗。冇耐有財務公司打電話嚟屋企搵佢,對方粗口爛舌話我哋包庇佢,仲寄陰司紙嚟我哋屋企,當中夾咗屋企人嘅bank statement,話『我知你哋住邊0架,小心啲。』」Calinda同家人商議後,亦有報警求助,佢話:「好彩我哋有啲移民入境事務署發嘅信,證明工人已經離開咗,我哋唔需要承擔呢個數字,警方亦好好,間中會打嚟問仲有冇被騷擾,0依家都停止咗。」Calinda呼籲大家要好小心處理個人文件,佢話:「大家都應該買部碎紙機喺屋企,原來攞bank statement,唔使身份證都可以借錢,真係唔知仲有咩其他用途,始終係好personal嘅嘢。」Calinda黑仔事件唔止一單,早前自己張信用卡又畀人盜用作海外簽賬,佢嘆氣謂:「我睇電話短訊,突然發現有人喺英國簽賬,十分鐘過咗七條數,好奇怪。我即刻打去銀行問發生咩事,原來係一個網站不斷碌卡,數額由百幾至七百蚊左右,我梗係話唔承擔呢條數啦。我上網check過嗰間公司,原來2013年開始,已經有人試過畀佢盜用信用卡資料簽賬,銀行咁大間機構,都應該blacklist佢啦,好彩最終銀行都扣番我呢筆數,但大家都係要小心。」另外,Calinda今午喺微博貼咗張碎紙機嘅相,並表示:「家中一定要有碎紙機,私人文件小心被盗用!」

陳宛蔚疑被家傭偷咗月結單,一次過借咗七間「財仔」十幾萬。 Calinda話大家都應該買部碎紙機喺屋企。(陳宛蔚微博圖片) (陳宛蔚微博圖片)

鍾意就快D Share啦!