網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月4日 星期一

好戲派:好戲派:Like東網巨星FB送《鴨王2》戲飛 __,鴨王,鴨王2,

「東網巨星」FB推出頭炮「好戲派」,大送話題作《鴨王2》電影戲票,想玩,記住Click入「東網巨星」FB專頁喇。next1/1pre「沒有最激,只有更激」!第一集已經來勢洶洶嘅《鴨王》,第二集《鴨王2》精彩賣點更多。今集男、女主角都係型男索女嘅代表,就係何浩文同文凱玲,兩個都係有樣得嚟又有副靚Body!戲中何浩文飾演嘅巨峯,既要以鴨王身份教文凱玲飾演嘅Monica學做妓女,另一方面又要同林莉嫻飾演 ...


「東網巨星」FB推出頭炮「好戲派」,大送話題作《鴨王2》電影戲票,想玩,記住Click入「東網巨星」FB專頁喇。

next 1/1 pre

「沒有最激,只有更激」!第一集已經來勢洶洶嘅《鴨王》,第二集《鴨王2》精彩賣點更多。今集男、女主角都係型男索女嘅代表,就係何浩文同文凱玲,兩個都係有樣得嚟又有副靚Body!

戲中何浩文飾演嘅巨峯,既要以鴨王身份教文凱玲飾演嘅Monica學做妓女,另一方面又要同林莉嫻飾演即將嫁人嘅Isabel進行最後的秘密性伴關係,激戰連場之餘,又有情義兩難嘅內心戲。

文凱玲為演活決心做妓女嘅Monica,可謂豁、豁出去!佢同何浩文嘅love scene,雖然拍到精疲力盡,但監製王晶為求「比激更激」,竟要求再拍一次,結果原本IIB級嘅戲,激到變III級!文凱玲更加話激到唔敢畀阿媽知,仲話短期內都唔會再拍同類型大膽戲,所以唔睇《鴨王2》真係你哋損失!

為咗答謝各位朋友一直以嚟對《東網巨星》嘅支持,我哋安排咗100張新片《鴨王2》嘅戲飛送畀大家,只要完成以下步驟,就有機會獲得《鴨王2》戲票2張,上映日期為2016年1月14日。

【Like東網巨星 送《鴨王2》戲飛】‬

【參加辦法】

1)讚好《東網巨星》Facebook專頁

2)分享此Post(必須設定為公開)及Tag3位朋友

3)回答簡單問題,並填寫以下表格。( http://goo.gl/forms/1REOAPXDJ3 )截止日期為2016年1月8日(星期五)11:59pm。每第50-60、100-110、150-160、200-210、250-260名答中問題及分享者,即可獲獎。得獎者將獲專人通知領獎事宜。

【參加細則】

1. 每名參加者只可憑其本人的個人資料參加一次,不可使用或盜用他人的個人資料參加。

2. 每個電郵只可供一人使用。若未能提供齊全資料或重複使用電郵地址者,恕不受理。

3. 有關個人資料只用作是次活動及相關用途,當遊戲結束後,有關個人資料將會被銷毀。

4. 東方報業集團員工與其家屬均不得參加,以示公允。

5. 獎品不可兌換現金或轉售,若在任何情況下,如獎品需作更改,主辦單位有權作出其他安排及保留得獎結果的最終決定權,參加者不得異議。

6. 得獎者將獲專人透過電郵通知領獎事宜。

7. 得獎者必須親自領獎。領獎時需出示相關登記資料及領獎通知。

8. 得獎者須於收到領獎電郵後10日內領獎,逾期作廢。

9. 主辦單位保留更改上述活動之權利而不作另行通知。

10.東方報業集團保留活動之最終決定權。

「東網巨星」Facebook連結: https://goo.gl/5xpzY4


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!