網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月4日 星期一

超蓮拉隊睇Twins 讚「情敵」阿嬌靚女 __,阿嬌,Twins,何超蓮,超蓮,鍾欣潼,

超蓮拉隊睇Twins讚「情敵」阿嬌靚女組合Twins於紅館舉行一連五場演場會《#TWINS#LOL#LIVEINHK演唱會》,前晚舉行第三場,全場爆滿,Twins繼續換上多套彩色性感歌衫,與一班Dancers勁歌熱舞,吸引徐小鳳、古巨基及何超蓮等撐場。當中超蓮帶一班女友人到場,超蓮表現雀躍,大玩自拍,還帶朋友到後台跟蔡卓妍(阿Sa)和鍾欣潼(阿嬌)集郵!雖然阿嬌曾跟超蓮前男友吳克羣傳緋聞,但當兩人 ...


組合Twins於紅館舉行一連五場演場會《#TWINS#LOL#LIVE IN HK演唱會》,前晚舉行第三場,全場爆滿,Twins繼續換上多套彩色性感歌衫,與一班Dancers勁歌熱舞,吸引徐小鳳、古巨基及何超蓮等撐場。當中超蓮帶一班女友人到場,超蓮表現雀躍,大玩自拍,還帶朋友到後台跟蔡卓妍(阿Sa)和鍾欣潼(阿嬌)集郵!雖然阿嬌曾跟超蓮前男友吳克羣傳緋聞,但當兩人碰面時十分友好,及後超蓮在微博留言寫道:「充滿回憶的一晚,我是超級粉絲!鍾欣潼、蔡卓妍兩個都太漂亮太棒棒了!」

Twins身為女子組合界的大師姐,開騷都不忘支持師妹SG!

何超蓮(中)撐場兼到後台與Twins合照。

SG五位成員因Twins而登上紅館舞台,心情特別激動!

而當晚Twins請來兩隊新進女子組合Super Girls(SG)及As One上台演出,嘉賓出場前Twins說:「希望大家會好似錫我哋咁支持佢哋!」其後Super Girls和As one在台上表演Twins的經典作品《士多啤梨蘋果橙》。事後SG接受電話訪問,成員Yanny坦言首次在紅館演唱會做表演嘉賓,心情既開心又緊張。Cheronna透露曾擔心SG表演時會為變「廁所位」:「原來唔係囉,現場畀好多反應我哋。」

Twins身為女子組合界的大師姐,開騷都不忘支持師妹SG!

何超蓮(中)撐場兼到後台與Twins合照。

SG五位成員因Twins而登上紅館舞台,心情特別激動!


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!