網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月13日 星期三

【懷孕成功?】伊能靜肚凸凸拎童裝 __,伊能靜,

46歲的伊能靜噚日被台灣《蘋果》發現,同兩個女性朋友喺台北東區一間咖啡店傾計。離開嗰陣,見佢除咗塊臉圓潤咗,下盤都頗具規模,尤其小腹部位凸起,成個孕婦咁。唔止呀,伊能靜仲不時摸肚,行路亦好小心,甚至返屋企前上樓梯,都係小心翼翼慢慢行,手上仲拎住個寫住「ARMANIJUNIOR」嘅童裝紙袋,唔知係自己買嘅,定係朋友送嘅呢?其實伊能靜自從上年同內地藝人秦昊結婚之後,一直都想幫秦昊生個BB。之前傳佢去做 ...


46歲的伊能靜噚日被台灣《蘋果》發現,同兩個女性朋友喺台北東區一間咖啡店傾計。離開嗰陣,見佢除咗塊臉圓潤咗,下盤都頗具規模,尤其小腹部位凸起,成個孕婦咁。唔止呀,伊能靜仲不時摸肚,行路亦好小心,甚至返屋企前上樓梯,都係小心翼翼慢慢行,手上仲拎住個寫住「ARMANI JUNIOR」嘅童裝紙袋,唔知係自己買嘅,定係朋友送嘅呢?其實伊能靜自從上年同內地藝人秦昊結婚之後,一直都想幫秦昊生個BB。之前傳佢去做試管嬰兒諮詢,佢亦坦承:「的確還想要一個孩子,秦先生準備了,哈利也希望有個妹妹。」仲不時喺微博分享許多調養身體的健康文。如果真係有喜,真係要同佢講聲恭喜呀!


鍾意就快D Share啦!