網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月13日 星期三

偽毒溝女】口花吳業坤 最愛熱戀中出軌 __,吳業坤,

龔嘉欣又係慘啲嘅,坤哥明明好冧佢架,點知男方一爆紅就開始有包袱,見到《壹》仔之後仲即刻分開行。當初就當人係寶,依家?唉!其實龔嘉欣睇開啲啦,話晒你都唔係第一個無端端被坤哥冷落嘅人,好似以前嗰啲咩無綫小咪神孫慧雪、SuperGirls隊長趙慧珊咁,前車可鑑架!據知情者透露,坤哥恃住自己傻下傻下,啲女對佢無咩戒心,所以成日口花花,仲要漁翁撒網式撩女,得米之後就低調完事,唔會斷自己水路。唔怪得知佢之前同 ...




龔嘉欣又係慘啲嘅,坤哥明明好冧佢架,點知男方一爆紅就開始有包袱,見到《壹》仔之後仲即刻分開行。當初就當人係寶,依家?唉!其實龔嘉欣睇開啲啦,話晒你都唔係第一個無端端被坤哥冷落嘅人,好似以前嗰啲咩無綫小咪神孫慧雪、Super Girls隊長趙慧珊咁,前車可鑑架!

據知情者透露,坤哥恃住自己傻下傻下,啲女對佢無咩戒心,所以成日口花花,仲要漁翁撒網式撩女,得米之後就低調完事,唔會斷自己水路。唔怪得知佢之前同阿雪一齊嗰陣,明明前一日先見完面,第二日又再撐枱腳去街,好似對孖公仔咁出雙入對,點知轉個頭就無晒下文。

唔止阿雪,就連趙慧珊Aka都係咁。話說前年坤哥因為成日同Super Girls撞event,所以就藉教吉他暗撻Aka。原本大家都以為半年情玩完,係因為女方嫌棄佢無本事,點知實情係坤哥太博愛,就連Aka嘅隊友都唔放過。既然被識穿,坤哥咪順勢話自己唔夠好、唔襯對方,然後狠飛Aka囉。唔怪得之佢被網民踢爆係偽毒啦。

鍾意就快D Share啦!