掃呢頁CODE去手機

2016年1月14日 星期四

周星馳:周星馳唱世間始終你好 莫文蔚:遲咗啲 __,周星馳,莫文蔚,

周星馳邀得莫文蔚同鄭少秋唱插曲呀!next1/1pre周星馳負責「呼!哈!」next1/1pre莫文蔚攞番個尾彩話:「雖然遲就遲咗啲。」next1/1pre勁老友!next1/1pre手舞足蹈!next1/1pre秋官勁認真呀。next1/1pre莫文蔚next1/1pre藝人周星馳、鄭少秋和莫文蔚(Karen)日前為電影《美人魚》錄插曲,翻唱經典歌《世間始終你好》。秋官讚冇得彈雖然歌曲主要由秋官 ...


周星馳邀得莫文蔚同鄭少秋唱插曲呀!

next 1/1 pre

周星馳負責「呼!哈!」

next 1/1 pre

莫文蔚攞番個尾彩話:「雖然遲就遲咗啲。」

next 1/1 pre

勁老友!

next 1/1 pre

手舞足蹈!

next 1/1 pre

秋官勁認真呀。

next 1/1 pre

莫文蔚

next 1/1 pre

藝人周星馳、鄭少秋和莫文蔚(Karen)日前為電影《美人魚》錄插曲,翻唱經典歌《世間始終你好》。

秋官讚冇得彈

雖然歌曲主要由秋官和Karen合唱,但期間周星馳就歌癮大發錄埋一份,在旁邊「呼!哈!」,更與秋官載歌載舞,三人玩得十分起勁。錄音後周星馳就問兩位樂壇前輩自己表現如何,秋官答謂:「簡直冇得彈。」令周星馳沾沾自喜:「我只能夠講聲多謝。」

勁收30億?

而Karen就Sweet爆說:「其實你揀呢隻歌係咪有說話要同我講呢?」曾與對方傳緋聞的周星馳聞言即謂:「係啦係啦,我都終於明白到呢個大道理!」女方趁勢再拎尾彩:「雖然遲就遲咗啲。」之後秋官亦預祝票房大賣:「呢套戲加埋呢隻歌,冇得頂喇掛,點都有30億」周星馳聽到後瞪大眼謂:「30億?你講緊咩貨幣先?」兩人不約而同搶答:「美金!」非常搞笑。

另外,有指《美人魚》與內地五大發行商中影、龍騰、聯瑞、和和、光線簽訂20億票房保底協議,即製作商可提前獲得票房收益,而最終票房超出該數額後,發行商可優先獲利之協議,惟內地傳媒向有關公司求證時,它們均不約而同表示目前不便透露。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!