掃呢頁CODE去手機

2016年1月10日 星期日

回復單身似放監 關之琳周街攬仔好easy __,關之琳,

自從同陳泰銘離婚後,關之琳為所欲為,即係想做乜就做乜啫!曾經話過「太愛對方而失去自我」嘅關之琳,因為太愛前夫而變做「隱形富豪太」。不過自從回復單身,關之琳唔止周圍去旅行滑雪,仲約男性密友行街shopping,途中又撞見男友人仲嚟個擁抱添!心情大靚嘅關之琳,見到鏡頭仲笑晒,俾著以前要做隱形陳太,梗係有咁低調得咁低調,仲點可以咁風騷對住鏡頭笑呢?「其實自己一個更開心…」可能古巨基真係冇講錯,為咗一個自 ...




自從同陳泰銘離婚後,關之琳為所欲為,即係想做乜就做乜啫!

曾經話過「太愛對方而失去自我」嘅關之琳,因為太愛前夫而變做「隱形富豪太」。不過自從回復單身,關之琳唔止周圍去旅行滑雪,仲約男性密友行街shopping,途中又撞見男友人仲嚟個擁抱添!

心情大靚嘅關之琳,見到鏡頭仲笑晒,俾著以前要做隱形陳太,梗係有咁低調得咁低調,仲點可以咁風騷對住鏡頭笑呢?「其實自己一個更開心…」可能古巨基真係冇講錯,為咗一個自己愛嘅人而失去自己,值得咩?老套啲講句,放手先有更多得著嘛!

鍾意就快D Share啦!