掃呢頁CODE去手機

2016年1月10日 星期日

網民熱話:《刀下留人》不留人 網民勁Like __,

網民激讚《刀下留人》有新意呀。next1/1pre劇情講到黃德斌操刀斬首劇中愛人邵美琪。next1/1pre究竟邵美琪講咗咩呢?依然係一個謎。next1/1pre黃德斌手起刀落。next1/1pre真係斬咗落去,冇刀下留人。next1/1pre......next1/1pre黃德斌曾經講過:「當你需要我嘅時候,我會喺你身邊。」next1/1pre最後真係兌現承諾。next1/1pre雖然好似好浪漫 ...


網民激讚《刀下留人》有新意呀。

next 1/1 pre

劇情講到黃德斌操刀斬首劇中愛人邵美琪。

next 1/1 pre

究竟邵美琪講咗咩呢?依然係一個謎。

next 1/1 pre

黃德斌手起刀落。

next 1/1 pre

真係斬咗落去,冇刀下留人。

next 1/1 pre

......

next 1/1 pre

黃德斌曾經講過:「當你需要我嘅時候,我會喺你身邊。」

next 1/1 pre

最後真係兌現承諾。

next 1/1 pre

雖然好似好浪漫咁,但真係睇到好心痛。

next 1/1 pre

尋晚無綫劇集《刀下留人》播出第24集,聽晚就大結局喇!網民開咗好幾個post,話要推呢套劇推到播完為止,因乜解究鍾意彈多過讚嘅網民都極力追捧呢?之唔係因為《刀》劇題材新鮮,劇情仲好破格添!

網民激讚《刀》劇

睇得電視劇多嘅觀眾都應該知,主角要死嗰陣通常都有人衝出嚟救佢,點知就喺尋晚嗰集,女主角花蕊紅(邵美琪飾)竟然畀自己嘅愛人兼劇集男主角葉常綠(黃德斌飾)親自操刀斬首身亡!

呢一刀簡直斬到入網友個心入面,齊齊高呼要封《刀》正式成為神劇咁話喎!網民即刻諗起之前花蕊紅話過自己好想死,仲問葉常綠用咩方法自殺最好,當時葉常綠提議佢服毒,仲話幫佢補多刀,佢話:「我講過,當你需要我嘅時候,我會喺你身邊。」完完全全喺斬首呢一幕兌現出嚟,情境係好悲慘,同時又揪心又浪漫又淒美,真係呃咗唔少擁有一顆少女心嘅觀眾成公升眼淚呀!加上套劇喺黃金時段播自然多人睇,有網民就話:「當時我喺屋企成家人,個個都笑笑口等緊刀下留人嗰陣,點知真係斬咗落去,全屋靜咗兩秒!」

花蕊紅臨死前講咩?

有網民仲研究花蕊紅被斬首之前講咗句嘢,令葉常綠恨下心咁一刀斬落去,究竟呢句嘢講乜呢,到依家都仲係一個謎,有人話係「命中注定」、都有人搞gag咁話係「未做完呀!」、「劈準啲!」、「咪傻豬」、「I'll be back」等,真係創意無限呀,希望大結局前會解開謎底

有人亦總結咗《刀》劇嘅各大看點,包括題材有驚喜、劇情夠晒懸疑同張力、對白恰到好處又有深度、選角出色之餘二線戲份更加為《刀》錦上添花!呢套劇畀人講到咁神,究竟有幾好睇,大家真係要把握呢兩日,𥄫實最後兩集喇!

網民有話兒

醒少少XX:劇本真係寫得好好,睇到我眼濕濕,後尾忍唔住喊咗!

我最XX:大家有冇Cap邵美琪臨死講嗰句嘢嘅gif,佢究竟講乜?我好想知!

下一站XX:我唔服呀,明明套嘢叫刀下留人,真係斬咗落去,點解會咁,個劇名呃人嘅!

胡X:仲以為會好老土咁,有人會衝出嚟大嗌「刀下留人」!

孖寶XXX:我喺茶記食緊飯仲大大聲咁講話「實唔會斬」結果斬咗,即刻Feel到自己面都紅埋,樣衰到想搵窿捐!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!